-
Millas skrev 2012-02-19 17:23:38 följande:Mitt illamående slutade för typ 3-4 dagar sen. Är idag i vecka 16+0 idag. Höll i sig exakt lika länge förra gången också.
Nåja då fanns det ett slut iallafall förhoppningsvis
-
Det är väldigt olika. Jag sprack inget vid min första förlossning men vid andra och trejde sprack jag på helt olika ställen.lills skrev 2012-02-19 17:57:20 följande:Kanske dum fråga, men vi pratar ju förlossning... Hur vanligt är det att man spricker? Mitt första och jag känner lite rädsla inför just det.....
Sen jag kan bara tala för mig själv och jag märkte inte av att jag sprack sen bedövar de utav bara satan när man ska sys.
Det kan ju gå lite mer illa och det är tråkigt att man inte pratar om det faktiskt :( -
Wow, att hon orkar.. =(Saaajmon skrev 2012-02-19 17:57:11 följande:Nu har jag raderat min blogg på MinBebis. För den ena tjejen skulle länka min blogg och bevisa att jag är fejk och att jag har snott någon annans bilder och graviditet! Det var mina ord som skrevs, allt var mitt! Nej, nu kan jag börja på ny kula med ny blogg som är lösenskyddad!
Om du vill ha användarnnamn och lösen så skriv till mig i min inbox!
-
Godmorgon tjejer!!
Jag är så kluven, tror jag känt bebisen ett par gånger men jag vet inte. Är i 13+ det känns tidigt..
Hur var det för er ni som har flera barn? -
Jag provar igen
När började ni känna bebisen? Tänker mest er som har fler barn=) -
Okej då är det antagligen bebisen jag känner ddå
(13+4 idag)
HUR känns det på er?
Jag har aldrig känt det dära fladdret utan det är mer som om något "petar" inifrån.
Och så kändes det två gånger rätt tätt och nu har det varit stilla sen igår. -
Vilken vecka är du i nu?LiJon skrev 2012-02-26 10:50:17 följande:Det var nog därikring jag började känna. Har kanske känt lite fladder men mest har det varit som att något petar inifrån som du säger, igår var det som "hårt sprattel" om man kan säga så. Lite som att det skulle vara en stor fisk därinne som sprattlar.
-
Vi satte upp vårt skötbord igår.
Vår son är snart 11 månader men bättre sent än aldrig
Nej men han rymmer när man byter på honom nu och jag antar att han inte lär släppa blöjan inne lillebror/syster kommer . -
De sa till mig att det är bättre för ryggen att byta blöja i soffan eller på golvet.
-
1 månad till RUL!
Tur man har o göra nu två-tre veckor framöver
(brummbrumm)