Augustibebis 2012
Håhå, fick hem mina provtider idag. Har uppkörning en timme efter ultraljudet.
Håhå, fick hem mina provtider idag. Har uppkörning en timme efter ultraljudet.
Usch..dag 3 på intensivkursen. Får inte rätt på växlingen
Hej tjejer!
Skriver inte så ofta men läser mer.
På onsdag är det RUL och vi är fortfarande inte säkra på om vi ska kolla könet eller ej
Är 99 på att det är en kille till hehe
Godmorron tjejer...
Har en fråga om någon annan varit med om detta, igårkväll fick jag en kraftig sammandragning .
Jag är van att ha dessa tidigt i graviditeten men denna graviditeten har jag haft väldigt få och det har varit skönt att slippa.
Men som sagt, igår fick jag en väldigt stark som strålade ner i ljumskarna, har ALDIRG hänt förut och inte ens när jag haft värkar har jag känt något i ljumskarna. Den höll i sig jättelänge, över 1 minut också.
Jag fick liksom "andas ut den" och då låg jag ändå i sängen sen en stund och var inte uppe i varv eller nåt.
Någon som haft likadant?
Ok tror jag hänger med nu
(läst lite bak)
Oj vad det närmar sig för många
Mitt magmått stack iväg på mätningen igår, ligger i överkant nu och då har hon sjunkit ner till skillnad från långt uppe och rörlig förra gången.
Får se hur det ser ut nästa gång.
Hej tjejer. Skriver inte så ofta, läser mer=)
Bf imorgon
Träffade barnmorskan igår som gjorde en undersökning. Öppen för lätt 2 fingrar, 2 cm kvar av tappen men den var mjuuuuuk. Hon sa att bebisen var fixerad förra veckan men nu när hon kände huvudet så åkte det upp. Alltså, ingen hinnsvepning för min del.
Menmen, nu bara väntar vi
Bf+7 idag
Getting drygt, man.
Åh grattis till alla små bebisar!
Inte förvånad att man är sist (igen) hehe.
Bf + 10. Inte bitter, bara lite
Äntligen är vår lilla Lovis här , gick till 42+2!
3985 gram, 52 cm. Helt underbar!