Augustibebis 2012
Ligger i badet o har gråtit en skvätt.. Läste en artikel i AB om en liten nyfödd som blivit dumpad i ett dike i turkiet, som ett danskt par hittade, och hon ammade henne, räddade hennes liv och lämnade in tösen hos polisen där..
Ligger i badet o har gråtit en skvätt.. Läste en artikel i AB om en liten nyfödd som blivit dumpad i ett dike i turkiet, som ett danskt par hittade, och hon ammade henne, räddade hennes liv och lämnade in tösen hos polisen där..
Idag åkte vi till falun o kikade vart förlossningen ligger! Känns sjukt overkligt att man är där om ca en månad...så nu hittar vi :)
Sommaren12; ja jisses, kan tänka mig det kändes overkligt om nåt! :)
Håller verkligen tummarna du får rätt liggdel den här gången.
Ang babybox så har jag registrerat mig för två v sen men inte fått mail att skriva ut, kom jag på igår när ja kikade. Försökte regga mig igen men då stod det att jag inte kunde göra det igen... Så blir väl utan :/
Bara du inte missbrukar den så lär det väl inte vara nån fara sommaren! Nu vet man nästa gång iaf..
Japp lijon; samma här oxå! Kan inte stå länge alls, blir både yr och andfådd. Sen känns det som att jag glömmer att andas ibland och börjar hyperventilera..?
Mammor där ute; hjälp mig nu... Har haft regelbundna värkar (?) i ca 40 min. De känns precis som mensvärk och kommer ca var 10e min o stannar ett par... Det gör inte Jätteont men väldigt obehagliga och känns i svanken. Är det här vanliga förvärkar?
Äh det kan va både och läste jag nyss... Så länge d inte känns som ja klarar av dom ringer ja nog fl. Drömde imorse att vattnet gick och nu på kvällen droppade det mjölk ur ena bröstet...Jäjää nu sover vi! :)
Jo jag får nog tänka så, och lita på att det verkligen känns när det väl är dags! Blev lite nojjig och skramlade ihop saker till fl och bb och la på ett bord i rummet, ifall.. Har fortf ingen väska att packa i...
Oj har slemproppen gått redan! Fast ja de kan väl ändå dröja innan det är dags va..?
Grattis angelica, härligt att det går bra!
Ang sd o förvärkar... Man blir ju lite nervös att man inte skulle fatta när det drar igång på riktigt, o när man har en bit att åka så vore det inte kul i bilen..
Förvärkarna kom tillbaka nu när jag åt frukost :-/
Om nån inte provat flytande galieve mot halsbränna så gört! Den är superbra tycker jag.
Idag hade jag konstigt nog nå överskottsenergi igen. Igår kväll börja ja skrapa fönsterbrödor o bleck. (stavn.?) Torkade köksskåp o donade till 22:30, efter en dag på stranden :) idag före 12 hann jag med att handla o tanka i stan som är ett par mil bort, måla klart fönsterblecken o brädorna o laga mat, skura köksgolv o tömma maskin, tvätta några maskiner, rensa blommor. Nu på em klippa gräset m mannen, beskära träd och hämta pizza...alltså hallå. Va händer? Är det här nå slags förberedelse inför vad som komma skall??är nu istället supermör i fötter o axlar. Trött! Vill typ gömma mig under en sten o sova tills den 10e aug.
LiJon; skönt allt såg bra ut med bebis, men tummen ner för att du har ont än, stackarn!