Inlägg från: bez imena |Visa alla inlägg
  • bez imena

Augustibebis 2012

Nä man ska nog inte lyssna på allt! :) bm har inte ens varnat så så farligt är det inte? Hur som... Inga rörelser än :/

• bez imena

kan tyvärr inte svara hur det är efter sex, det existerar inte sen månad tre!!!!?? Alltså är jag ensam om det? Det gör för ont helt enkelt, grymt irriterande...

Känns som bebis börjat med kullerbyttor fler ggr / dag. Han vaknade ett tag efter mig imorse, orolig var man när det var helt still så länge i magen..

• bez imena

Stövelkatten; nej här blir det inget nästan. Kan iofs bjuda in han i duschen ibland men så sällan och ingen av oss verkar ha lust mer..

DetgodaLivet; som en strandad val, samma här :/

• bez imena

Oj va många som hann svara medan jag segar mig!

LiJon; åh jag vet, en mage som rör sig och pattar som läcker blir man inte kåt av, haha..

Millas; så var det här i början, säkert därför hans intresse för sex försvann oxå.

Issan; håller med, saknar också det, lite.

Är rädd att vi kommer va trötta med bebis sen i höst istället och då blir det inget då heller...hmm men man löser nog det på nåt sätt tillslut.

• bez imena

Kampis; hahahahaaaaaa hästk*k... Så känns det ju.. Asg

• bez imena

Meen jag svarade ju alla så försvinner hälften!!!!!?? Åhhhh :(

Jobbigt o skriva med mobilen

• bez imena

Vaknar av att mr hanky knackar o vill ut innan jag vaknat, varje morgon! Sen ett par ggr till :) är nog tack vare hemofer som jag äter!

• bez imena

Är sugen på att måla tavlor till barnrummet. Ideer på vad? Finns det nå söta tavlor på nätet, förutom ugglor? :) gillar ugglor men det ska syrran måla till mig

• bez imena

Ok, tack! Är såå målarsugen! 2 h jobb kvar, sen så! Målar du mycket?

• bez imena

Ellen; coolt! Målade pinuppor förut :)

Svar på tråden Augustibebis 2012