Augustibebis 2012
Jaa som uvi känns det emellanåt!
Jaa som uvi känns det emellanåt!
Nu lägger jag inte ifrån mobilen förrän jag lr nån kpmmit på vad det blir för ord :p
Hejhopp... Kanske har ni diskuterat det men tänkte fråga om någon har eller ska ha en bellybandit efter förlossningen? Jag funderar på att köpa en, verkar så skönt att trycka in fläsket under en sån sen :)
Sommaren; ett brett bälte man spänner runt magen för hållning o att alla organ ska lägga sig på plats, fattar jag det som? :)
Rock the rebel; ja då funkar den nog super för dig skulle jag tro!
Det goda livet; smart där, hade oxå köpt en begagnad om ja hitta en!
LiJon; ja det med storlek verkar himla klurigt. Man skulle ta en som man passar i i 8e månaden, och då fanns nå siffror o gå efter... Tydligen bra om den är lite liten så man kan dra åt när magen gått ner lite! Vet verkligen inte hur jag ska göra! Att önska den som förlossningspresent ska jag göra å tror ja :)
Haha... Seg man är då. Bra med länken om bb LiJon, ska sluta surfa med mobilen här, vissa inlägg syns inte direkt :p
Mammsen; känner igen det där med att typ ha 0 IQ nu... Säger fel saker... Som kam istället för en såg, cykel istället för skål och sånna saker... Glömmer också vad enkla saker heter, mitt minne är fan raderat.... Hoppas det går över :0 hade dessutom bäddat i spjälsängen med vad jag trodde var madrass, men det var en lång dyna till trädgårdssoffan... Och jag trodde den dynan hade blitt stulen... Tills mannen såg vad jag gjort :/
Livelove; Grattis!!!!!
Kolla på fyran nu :0
Låter mysigt med semester! :) vi kommer nog åka runt siljan bara och slappa vid vår sjö :) och kanske åka till makens hemland till våren! Har någon varit i Kroatien? Underbart land!
Inatt har min ena fot gått och fått sig ett pistolskott känns det som. Den är inte svullen men kan inte gå på den foten och kag känner som att något vasst skaver på fotryggen... Vore det propp så skulle väl foten va blå? :(
7eHimlen; tack för svar.. Har ej varit och fått den undersökt idag för det gör inte lika ont längre, men är det lika imorrn så lär jag nog göra något :/