Inlägg från: bez imena |Visa alla inlägg
  • bez imena

Augustibebis 2012

Undrar om bio oil som ska bleka ärr bleker bristningar också..?

• bez imena

Oj, jag skulle inte våga dricka vin nu. Dålig ursäkt dessutom... Vad har du i magen liksom! Lika med folk som röker, det ser så illa ut....
    Slutade med snus jag oxå, och kör nu med kick-up, med massa nyttigheter i :p Try!!
    Är dock toksugen på en catch... Mmm

• bez imena

Ja vissa vill helt klart provocera.. Som en bekant skrev på fb o la upp bild; står ute och röker, ska strax in och föda... Hmm ok.

Fick en flarra rosevin, 0,5 % av min arb kamrat nyss för att jag går hem ikväll! Kan ett glas skada? :/ hmm...

• bez imena

Hahaaa så det är bara saft alltså hihi. Skål på er! O hejja sverige ( som att ja bryr mig)

• bez imena

Aj...känns som jag har mensvärk.. Är det förvärkar?

• bez imena

Lite jobbigt kanske, men charmigt på något sätt Hejåhå, fniss...

• bez imena

Intressant läsning... :) har inte tänkt nåt på det ni skriver om! Känner att jag lär fråga ut syrran som fått 4, varav 3 födslar :)

Ska läsa på mer om Sen avnavling och
    ställningar... Och som någon sa skriva fl brev till både personal och man. Även hitta en bra profylaxkurS...

Tänkte slå på datorn ikväll och bidra med lite bilder till bildtråden!
    Nu ska jag vila! Stått i köket sen kl 9.. Bullar o massa mat till min duktiga svåger som målar o tapetserar på övervån. :)

• bez imena

Ninime; vad skönt o höra det inte var var fl på g än, eller nåt annat!

Alltså, nu jäklar har jag börjat med boandet på allvar. Rum efter rum, skåp efter skåp, det rensas och kastas och dammas och jäklas vad det tvättas kläder.....haha... det är så KUL!Tungan ute Började mitt "sommarlov" idag med en rejäl sovmorgon till 11:30.

Börjat få konstiga drömmar... har sån ångest att jag inte kan amma. Drömde att jag tröck ungen till tutten hela tiden och den ville inte suga, den såg skitsur ut typ "låt mig va" jag ba nää nu tar du tutten! Då sög bebin så att jag kände hur det drog i ena bröstet, och det lät som när man suger ur det sista ur en mugg med lock och sugrör, haha.... knas.....

• bez imena

Duktig du är som orkar träna än Sommaren. Jag gör det inte! Cyklar ibland och det börjar kännas konstigt. Brukar inte vara såhär lat :) Blir yr när jag går i trappor och svettig när jag sitter vanligt på en stol. Bra... :/
    Läst just hela vagnhistorien, herregud.... hoppas du får en komplett vagn snart och ett saftigt presentkort.

• bez imena

I muffbenet har jag kännt ilningar! Varför vet jag inte...

Blev sugen på att måla på magen som mammsen! Fast får nog göra det själv isf! Har akrylfärg hemma, inte är det väl giftigt? Hmm.. Ska ta o googla... :)

Svar på tråden Augustibebis 2012