Inlägg från: bez imena |Visa alla inlägg
  • bez imena

Augustibebis 2012

Ellenbmt; Har också ont under revbenen just, och alltid efter att jag ätit... Halsbränna har jag också...blää..

Någon annan som får jätteont i fötterna efter att gått och stått mycket en hel dag? Kan knappt gå :/  

kollade också på Mobergs matresa och blev sugen på tunnbröd... mums :P

• bez imena

Har ingen hornonrand... Men de fulaste låren på denna jord.. :/ så gropiga och fulla i stora avlånga knölar, ser ut som ojästa limpor. Motion i massage verkar knappast hjälpa, men det kanske försvinner sen... Nån annan som har så??

• bez imena

Hejhpp... Min sparkar också bara neråt... Men pressar sig mot revbenen ibland?? Hmm.

• bez imena

Hoppas det är lugnt att jag hoppar in här ibland :) kände igår och nyss på jobbet hur det tynger nedåt.. Känns som att allt blev en tung klump på venusberget typ, hehe.. Otäck känsla och det håller i sig bra länge :/ ( v 27+5)

• bez imena

Oj men grattis både Angelica 1991 och Strongenough till era små!!! Har läst lite mer i tråden nu :)

Ang tyngden vi många känner så kan ju gördel lr gravidbälte hjälpa... Som fru elle skrev.

En fundering; nån som vet. Ungefär hur lång tid det innan man får veta om man får gravidpenning av fk??
    Skickade in pappren förrförra måndagen

• bez imena

Kramp i vaderna på natten, ställ dig på golvet så släpper det fort !

• bez imena

Jaha såg nu vad mer ni skrivit :) åh ang ont i fötterna så blir jag snart galen... Alla skor är osköna o mina promenader gör att jag bara vill såga av dom efteråt. Och jobbskor m stålhätta är vidriga.. Så ont i smalben och vader.. Oj vad jag gnäller :) men har nån tips på sköna skor? Funderar på ett par fula Nike Air Max...

• bez imena

Åh fotmassage är guld värt.. Har en arb kollega som säger att man kan framkalla abort pga av känsliga punkter i fötterna.. Hört nåt galnare?

• bez imena

Hm.. Det med.. Nä det var nån massageterapeut som sa det när kollegan var i v 10.. Men skönt är det iaf. Enl bm så fick jag varken bada varmt eller basta. Men allt har gått bra hittills.. Massa konstigt man får höra av alla.. Som är så "farligt"

Svar på tråden Augustibebis 2012