Augustibebis 2012
Många som varit till bm idag! Jag oxå men jag får aldrig veta mått eller värden, förutom att allt ser såå bra ut :) hon snackar som bara den!
Vikt är iaf + 18
Vet inte hur jag ska få stopp på godissuget :-/
Många som varit till bm idag! Jag oxå men jag får aldrig veta mått eller värden, förutom att allt ser såå bra ut :) hon snackar som bara den!
Vikt är iaf + 18
Vet inte hur jag ska få stopp på godissuget :-/
Japp ska fråga nästa gång, om man får en syl i vädret, haha. Hon gillar att prata på om sitt liv o alla barnbarn :/
Ninime; den vet jag inget om, haha.. Får ni andra med den hem alltså?
Bellatrixx; helt ok med gnällinlägg! Så slipper man tro att alla andra verkar leva på rosa moln :)
Karln min vill oxå att jag jobbar mer. Blev beviljad GP sen igår men jobbar ändå veckan ut, med krämpor o allt vad det innebär. Han ville jag skulle ta midsommarveckan också men hell no!!! Är trött och har ont i ben, fötter o revben hela tiden, försöker att inte gnälla så mkt så han har nog svårt att förstå... :/
Ja herregud, ni med småttingar, hur orkar ni ? :) Snart är man nog själv där, vill ha barn tätt!!
O enl. Gravidapp så är bebben stor som en pomelo... Fniss
Sommaren; hoppas du slipper få det onda igen, vad det nu var :(
Kampis: aj, samma sak här sen alldeles i början! :/
Kampis; of course är det hormonerna ;) jag har så, och även på överarmarna, sexy as hell.
Och sim nån skrev ardennerarsle; HHAHaaaaaHaaa fy faen alltså ;)
Bakat sockerkaka för länge sen o kokat kaffe att ha med i skogen. Sen jobbar jag mitt sista skift ikväll, och då blir det sommarlov! Kommer jag njuta? Vet ej, har nästan dåligt samvete att jag går hem :/ Chefen hade haft 2 mån på sig att planera vikarie ist för mig, och igår påminde jag han då fick han panik och anklagade mig för att inte vara ute i god tid? Jobbade den här veckan fast jag hade kunna gå hem med gp o måndags redan.,. Inte kan man väl neka nån att gå hem med gp?
Tack. Är livrädd att behöva vara kvar en vecka till :/ Få se vad han säger idag..
Challelotten; bor du i dalarna du med?