Augustibebis 2012
Ellenbmt; usch jag har haft en liknande dröm, fast att min man duschade med två slampor som fnissade för att de hade vita genomskinliga underkläder... Den ena började jag slå så hårt att blodet sprutade.. Så verklig den med.
Ellenbmt; usch jag har haft en liknande dröm, fast att min man duschade med två slampor som fnissade för att de hade vita genomskinliga underkläder... Den ena började jag slå så hårt att blodet sprutade.. Så verklig den med.
Hahaha...katten.. Inte lätt att nysa nu. Nös på mig på jobbet igår, jobbigt :)
Har nog samma gravidapp som ngn annan här, kollade nu och det står att bebisen är lika stor som ett vitkålshuvud i v 31... Haha sure? :)
Haha... Precis :)
Åh har också en vidrig halsbränna... :( tog flytande galieve och trodde jag skulle spy. Jobbar än :( men, Det sägs att mandel ska hjälpa lite, om du har det hemma? Annars bygg en hög av kuddar så du sover med huvet högt om du inte gjort de redan? Hoppas den försvinner snart!
Samarin o grädde visste jag inte! :)
Banan gjorde det bara värre :/
Åh läser igenom allt ikväll, ni skriver mycket! Idag är min turdag, JAG BLEV BEVILJAD GRAVPENNING!!!!!!!!! Så glad att jag inte vet vart jag ska ta vägen. Sitter o steker i solen efter andra duschningen, hahaa. Ha det gött alla!
Natlup, säkert hicka du känner. Då är barnets rygg där du känner den. :)
Jguz; trevlig resa!!!avis!!
Issan; wow impad av att du målat tånaglarna!! Jag kan inte!
Sover bra om nätterna med toabesök vid 4-5 tiden!
Alltså gud vad jag led på bion ikväll. Revbenen känns av och fötterna domnade. Jag grät som en gris fler ggr... Snövit, den var bra faktiskt. Go natt!
Sov också på höger sida o har ej kännt bebisen än :( få se om frukost gör susen...