Inlägg från: bez imena |Visa alla inlägg
  • bez imena

Augustibebis 2012

Va 17???????? Nu är inte hickan nere mer, utan uppe under brösten/ revbenen... Junior har vänt på sig och sitter :( hade förbaskat ont i ca 5 min, kanske vände han sig då? Jag som trodde muffilningarna var att han fixerat sig... Men några v kvar att vända sig tillbaka.. Men ändå..

• bez imena

Ouh vad obehagligt med propp :/ en atb kamrat beskrev det som du o hade i vaden å. Hur behandlas propp vid graviditet?

• bez imena

Jasså Hanna :) bor utanför hedemora!

Imorrn min tur hos BM. Fick i hemläxa att läsa på om amning. Någon annan som fått de å?

• bez imena

Jag ser ut att ha blivit riven på lår och skinkor o lovehandles, inga ränder på magen än men de kommer säkert... Också lite deppig över det..

• bez imena

Hejåhå, skiter mer än vanligt! Ibland på natten och varje morgon så fort jag vaknat. Och en gång på dagen :) tror det är järntabletterna, käkar hemofer. Gör du?

• bez imena

Sovit som en röv i natt... Kissat, svettats, snurrat,haft sd, öppnat fönstret 3 ggr och väckt mannen för att han legat för nära. Nu ringde hans klocka och jag är hungrig... Kl 11 in till stan till bm... Blää. Lär väl sova i 3 timmar när jag kommer hem. Sover varje dag mitt på dagen, känns som att orken helt försvunnit och ögonen bara vill stängas.. Ja, jag beundrar verkligen alla som har småbarn redan och lider av samma saker.. Nä nu blir det rostat bröd och en kanna kaffe. Hoppas ni får en bra dag

• bez imena

7e himlen; ja på mig funkar hemofer, de är skonsamma och jag har fått upp järnvärdet mycket. Niferexen gjorde att ja inte bajja alls förrän det till slut explodera en vecka senare typ... :/

Guu va gott med munkar, med hål i :)

Svar på tråden Augustibebis 2012