Inlägg från: Aprilia1977 |Visa alla inlägg
  • Aprilia1977

Augustibebis 2012

Naimis skrev 2012-05-02 18:10:06 följande:

Usch va trist! Men så är de är väl alltid så vart man än kommer finns de alltid någon man inte kommer överens med.
    Du hittar säkert ett nytt jobb, men de är ju bra att ha kvar de du redan har som backup.
    Absolut, jag försöker hålla huvudet ovanför vattenytan, det är trots allt inte långt kvar innan sista anställningsdagen.

Men det är nog ingen idé att hoppas längre, på att få ett bra jobb. Då menar jag inte välbetalt utan just att hamna på ett ställe med hög arbetsmoral!

Rynkar på näsan  
  • Aprilia1977
    Kampis skrev 2012-05-06 19:03:09 följande:
    Äntligen hemma! Kom in och fick sitta och vänta i 2 ½ timme innan det blev vår tur. men allt såg fint ut och hon va enligt läkaren en ovanligt aktiv bebis, men att hon antagligen sparkar på moderkakan mycket så att den dämpar kickarna. Och så verkade jag ha okänsliga punkter även utanför den tyckte hon , en del kunde tydligen ha det.

Åh, vilken lättnad!!!!
  • Aprilia1977

Måste hinna läsa ikapp, har missat er ett par dagar...

Har haft världens ågren för att jag ska jobba i morgon! Sambon vill att jag sjukskriver mig och ALDRIG återgår till det jobbet jag är på nu.

Jag har pratat med min chef och min arbetssituation, och ang. en kollega som beter sig väldigt illa. Chefen tom såg det på förra mötet vi hade och sa då till mig att inte lägga någon mer energi på henne. Utan försök att hålla uti 5 veckor till, sedan är vi båda borta från företaget. Hon har sökt nytt jobb och mitt vikariat går ut.....

Stackars bebisen som fått en massa stresshormoner i sig hela helgen.

Sov gott allihop! 

• Aprilia1977

Första bebissaken (inga kläder än) har utsetts.....

Nu har vi äntligen bestämt oss för en Nitro City, Emmaljunga... någon som kan tycka lite om barnvagnen?

• Aprilia1977

Vi kommer att ha bebisen i vårt rum ett par år..... så har vi tänkt just nu, men mycket kan hända!

• Aprilia1977

Angelica1991: Jag hoppas att allt gått bra inatt...

• Aprilia1977

God morgon!
    Fredag idag, vilket innebär att jag kommer att få sova lunch och middag nu när det blir helg (är så trött).

Inatt kom sambon hem vid 01:30, efter en konferens i södra Sverige. Låg och sov när jag kände någon som smekte mina fötter. Han log mot mig och gosade en stund.... sedan var det kört. Jag blev KLARVAKEN!!!! Låg och vände och vred på mig.. vill sova... vill sova... hmm... GIck upp istället och kl 4:00 kunde jag slockna. För att stiga upp kl. 5. 

Så kan det bli ibland!

V. 27+0 idag! Känns bra!        

• Aprilia1977
    Angelica1991 skrev 2012-05-12 15:56:02 följande:
    Hej det är med stort leende och glädje tårar som jag skriver :) det blev snitt för min del min söta prinsessa ville ut och det var fort 120510 12:44 kom min lilla Sofia till världen 800 g och 32,5 cm lång hon är helt underbar och så stark. vart inga som helst komplikationer
    HjärtaÅh, grattis tjejen till er lilla diamant!!!! Hjärta
  • Aprilia1977
    Angelica1991 skrev 2012-05-14 22:31:20 följande:
    Tack alla åter igen :) idag har jag väldigt underbara nyheter att komma med ,min älsklings dotter har idag 9:00 blivit av med sin resperator :)

Grattis mamma!!!! Vad skönt för er... när får ni åka hem? (dum fråga)
  • Aprilia1977

Angelica.
    En liten gullunge! Tycker oxå att det är lustigt att man har en liten sådan knodd i magen! 

Svar på tråden Augustibebis 2012