Inlägg från: Blomsterfröna |Visa alla inlägg
  • Blomsterfröna

Ja usch för att tappa hår . Blev ledsen många ggr när man nästa fick en näve med hår efter duschen:( de ser jag inte fram emot igen:(
    Inorgon den 16:e har jag 12 veckor kvar:) låter mindre än och säga 3 månader;)

• Blomsterfröna

Hejåhå
    - min sparkar precis likadant, aldrig över navelhlöjd eller starka sparkar. Får se den 1:e hur hon ligger då vi ska till BM:)

• Blomsterfröna

Idag e en tung dag. Kroppen e tung. Så fort jag gör något så e de tungt. Måste sätta mig ner så fort jag gjort en sak, lite jobbigt:(

• Blomsterfröna

Att gå på hårt golv i 7 timmar på jobbet e Inge bra för min kropp. Har såååå ont i höfter, rygg och mage. De spänner och trycks ibland neråt, inte skönt alls:( blir Inge rolig natt

• Blomsterfröna

Här rör de på sig konstant i magen. Efter UL i vecka 18 har hon varit så aktiv. Hon e den aktivaste av dom om man jämför med dom andra 3.

• Blomsterfröna

Vad är lugna dagar? Ha ha. Kommer bli orolig när hon konmer röra sig mindre, om hon nu gör de.
    Med min andra dotter så ca hon aktiv under förlossningsarbetet och de va extra jobbigt... De vs inte kul slls

• Blomsterfröna

Här känns de som man har mkt i sommar. Skolavslutning i 15:e juni, stora grabben ska börja fotbollsskola 18:e. Kalas den 17:e juni för att fira min, sambons och mellersta killen födelsedag. Vi lägger ihop då vi fyller tätt. Så vi fyller 30 och grabben 5. Mkt att rabbla upp. Ska försöka hinna med Ölands djurpark...

Svar på tråden Augustibebis 2012