Augustibebis 2012
Vaknade av kramp i vaden. Höll fasen i sig 5 min. Satan va ont de gör.... Varit uppe och kissat flera ggr. Inte bra att dricka innan läggdags
Vaknade av kramp i vaden. Höll fasen i sig 5 min. Satan va ont de gör.... Varit uppe och kissat flera ggr. Inte bra att dricka innan läggdags
Grattis Bella
Katten- va jobbigt när de håller på så. Vet jag hade så med dottern, gick ändå över 3 dagar. Jag hoppas att de kommer igång ordentligt för dig. Förstår inte varför kroppen ska hålla på sådär
Är så jobbigt när kroppen lurar en så.. Denna gången har jag inga förvärkar som med dottern utan mer SD....
Jag har som dig sommaren när de gäller sammandragningar. Mina blir stenhårda mitt på magen och sen e de lugnt ut mot sidorna. Tycker oxå dom e obehagliga....
Grattis till bebisarna
Grattis till katten och any.
Ja Gud nu längtar man. Varför hade man inte BF i juli:) 25 dagar kvar här och de går verkligen i snigelfart
Tycker oxå allt e jobbigt. Vissa dagar orkar jag bara inte stå utan måste sitta. Idag har jag gjort nr 2 5 ggr varav sista gången va löst så nu har man ont i rumpan:)
Har även ont mellan benen som strålar ner på baksidan av låren, så inget e kul just nu
Frukå
- jag kör med lambi annars har jag nog inget skithål kvar;)
Kan inte sova:( småvärker lite på baksidan av låren. Drar jag handen på så gör de lite ont, sätter jag på toan eller en stol så känns de.. Vet e sjutton vs det e:( sen när jag kissat och ska torka mig så gör de ont i underlivet:( gör de ont när förlossningen drar igång så vill jag sjutton inte föda.....
Idag är de riktigt varmt. Jag är inte den som klagar på värmen. Men att gå
Höggravid är Inge skoj. Det fläktar inte ens så går ju knappt att va ute:(
Grattis till alla som fått sina små knyten
Sammandragningarna gör inte så stor nytta va mer än att de övar sig?? Har va 5:e min men inget son gör ont utan mer obehagligt