Augustibebis 2012
Min pojk fyller 8 och han har inte ens mobiltelefon . Han såg någon naken tjej i min mobil men han bara fnittrade, han förstår inte riktigt de där, men 8 år låter sjukt tidigt, och varför ge barnen mobil så tidigt ???
Min pojk fyller 8 och han har inte ens mobiltelefon . Han såg någon naken tjej i min mobil men han bara fnittrade, han förstår inte riktigt de där, men 8 år låter sjukt tidigt, och varför ge barnen mobil så tidigt ???
Grattis ninime:) jag blev 30 förra helgen den 7:e men e som du säger. Man känner sig inte en dag äldre än 25:)
Ha ha de skulle inte min sambo heller.
Ligger i sängen och har lite förvärkar. Har ju gått en hel del idag så e väl inte så konstigt
Här bökas de oxå en hel del och jag känner ju mkt stickningar i underlivet:) hon e den vildaste av dom andra än så länge:)
Jag längtar mer och mer efter bebisen. Har 33 dagar kvar men känns som 100. Sista månaden e dryg och går så sakta...:(
Känns som man börjar leta tecken fast man har en månad kvar. Jag är helt säker på att gå lver
Ibland känner jag mig som en ensamstående med 3 barn + de i magen. Vi har ju eget inom restaurang och då jobbar han hela tiden. Han sover borta pga besinkonstnaderna. När han väl kommer hem så sover vi då han e hemma runt halv tolv och sen åker han kl 10
Dagen efter så man får ingen hjälp av han. Hade jag inte varit gravid så hade de varit lugnt men e jobbigt att ta allting själv inom hemmet och barnen då man e höggravid. Jag e helt slut nu efter allt städ och tvätt och disk... Svetten vara rinner. Jag vet att han vill va hemma och hjälpa men tror det e svårt för honom och förstå hur tungt allt e med att bära ett barn.
Tror min slempropp börjar lossna. Läste på nätet att den kunde va gulaktig och beige i färgen samt en lätt kraftigare flytning och det e ju precis de jag har. Men förlossningen kan ändå dröja ett par veckor. Jag hoppas iaf att hon kommer om 3 veckor:)
Jätte grattis capy