Augustibebis 2012
Jag sminkar mig oxå i vanliga fall men har knappt gjort de sen jag blev gravid tror jag:) riktig tråkig människa e jag:)
Har så ont mellan benen. Jag går som om jag skitit på mig . Fler??
Jag sminkar mig oxå i vanliga fall men har knappt gjort de sen jag blev gravid tror jag:) riktig tråkig människa e jag:)
Har så ont mellan benen. Jag går som om jag skitit på mig . Fler??
Här är de oxå varmt. Sover naken utan täcks och en kudde mellan benen. Ja nätterna e Inge kul:( men skönt man vänjer lite om man skulle få en vaken bebis:)
Vet hur du känner ninime:( dock har jag inga förvärkar men e stor och otymplig. Orkar ingenting men måste ändå ha kraft för att orka med barnen. Sambon jobbar 12 timmars pass varje dag så inte mkt hjälp av honom. Vi har eget inom restaurang och innebär säsongsarbete, så just denna sommaren e jobbig. Ta hand om 3 barn städa huset va höggravid laga mat ha leende på läpparna e inte lätt. Längtar som sjutton och har ändå 41 låååååånga dagar kvar
Ninime- usch jobbigt att vakna kl 4 och inte kan somna om:( du har ju nära nu men e just dessa dagar som e jobbiga och denna väntan. Jag har ju pojkarna varannan vecka så när jag har dom blir de ingen vila och lilltjejen e 20 mån så det r full fart på henne. Sen lägger jag mig helst tidigt på kvällen så sover inte mkt på dag faktiskt. E så mkt hemma som måste göras:( dessa måste e jobbiga. Och nu har jag samlat på mig vätska så fan man orkar ju knappt gå. Tänk va vi kvinnor måste vara alärta hela tiden....
Fasen va det e varmt. Svetten bara rinner....
Har börjat packa bb väskan lite. Man längtar ju tills man får sätta på dom små blöjorna och kläderna:) 5 veckor kvar
Jag Bajsade ner mig med barn nr 2. Kände lukten och tyckte de vs sååååååååå pinsamt, men vet att det e så
Vanligt. Har inte tagit lavemang och kommer inte göra nu heller.
Längtar så fruktanvärt efter förlossningen, men sen när värkarna kommit igång så undrar jag va sjutton jag Gett mig in på:)
Här har jag ont i underlivet. Varför har man de??
Jätte grattis frumii, där gick de undan men hoppas allt gick bra? Ja plötsligt händer de:)
Irruz-
Vår dotter ligger i eget rum och har faktiskt gjort sen hon va 3 månader. Funkar jätte bra. Nu har vi börjat vänja henne vid vanlig säng då bebisen ska ha spjälaängen och de funkar oxå jätte bra så har inte haft problem med henne. Men tror att ju längre tiden går desto svårare blir de. Er dotter e ju van att sova hos er så kan bli jobbigt men kan oxå gå bra
Kampis- kan nog betyda denna gången att du inte kommer gå över:) alla geaviditeter e ju inte desamma:)