Augustibebis 2012
Jädrar va hon lever loppan. Vissa sparkar gör riktigt ont....
Att man kan va så aktiv som hon är, helt galet. Hon sover sjutton aldrig:)
Jädrar va hon lever loppan. Vissa sparkar gör riktigt ont....
Att man kan va så aktiv som hon är, helt galet. Hon sover sjutton aldrig:)
Fy fan för kramp i vaderna. Gör så förbannat ont:(
Min kompis läste någonstans att det e hormoner i kroppen som gör att man går upp. Sen är de från person till person oxå. Jag har lätt att gå upp i vikt. Så allt handlR inte bara om skiten man äter:)
När jag väntade nr 2 så gick min slempropp men de va blodstrimmor i.
Denna gången har jag jätte flytningar och som vissa beskriver så kan de hänga en lång tråd, men e skönt man inte är ensam om de:) men de tolkar inte jag som slempropp
Jag har varit dåligt med kosten och de resulterade faktiskt i ett gallstensanfall i lördags.... Nu har jag ändrat min kost för vill verkligen inte få de igen:(
Nä usch för den smärtan. Nu vågar jag knappt äta något för e rädd att få de igen....
Sommaren- du kan ju ha de jag hade. Men jag hade en fruktansvärd smärta så jag kröp på golvet... Hoppas dom hittar va det e..
Usch va jobbigt det är med trotsiga barn som inte lyssnar. Jag får spader av allt tjatande. Vilken jobbig mamma tycker dom, jobbiga barn tycker jag:) sen en 8 åring som e käftig och de tar inte jag. Gaaaahhhh jobbigt att ta allting själv oxå:( sambon jobbar
E en tjej som behöver hjälp med dessa bokstäver. Det e något man använder på sommaren. Kan ni ordet?
KEBRADTAD
Ja det e rätt bokstäver:) inte lätt