Inlägg från: Blomsterfröna |Visa alla inlägg
  • Blomsterfröna

Jag går in i 30 idag och håller även jag med att de går fort.
    Jag är glad att de finns saker att göra i stort sett hela tiden fram tills bebisen kommer.

Märker att de börjar bli lite trångare i magen. Sparkarna känns betydligt mer och gör lite mer ondare. Men annars em väldigt aktiv brutta i magen:)

• Blomsterfröna

Tröttheten e rätt lugn här. Hade de i början av grav. Känns som jag knappt hinner vila ändå när dottern gör de för finns ju annat att pyssla med:)
    Ska oxå till BM imorgon så ska bli kul:)sen kommer mina pojkar som jag har varannan vecka :)

• Blomsterfröna

Har med varit på MVC och allting va bra här med. Behöver inte äta järntillskott som e så skönt. Har ätit de med dom andra 3:) +1 i urinen, men va inget farligt sa hon. Hade de även när jag skrev in mig. Men svider inte eller något när jag kissar, så vet inte varför jag har de. Bjärt juden låg på 150 som sist. Hade velat att hon kände hur hon låg därinne, men hon va så snabb med att sätta sig vid kontorsstolen igen så hann aldrig få chansen att fråga:), men förhoppningsvis nästa gång så vet jag de den 25:e

• Blomsterfröna

Stövelkatten-
    Berätta för din sambo att du funderar på en doula och berätta varför..oftast då brukar dom ändra sig och börja läsa.... Hoppas de blir bra.

• Blomsterfröna

Jag har oxå känt hickan långt ner. Igår va de jobbigt fram mot eftermiddagen . Hade lite svårt att andas och de kändes som att tryckte upp alla tarmar som fanns, jätte jobbigt va de...

• Blomsterfröna

Stövelkatten-
    Jag tror att när du fixar dina dagar på
    Nätet så kan du ändra skatten där om du vill att dom ska dra mer för tror dom går på 28%. så har de varit för mig iaf ..

Svar på tråden Augustibebis 2012