Augustibebis 2012
Ninime- nu e de spännande. Nu kan hon ju komma när som:) jag har 56 dagar kvar... Har du förberett för hennes ankomst??
Ninime- nu e de spännande. Nu kan hon ju komma när som:) jag har 56 dagar kvar... Har du förberett för hennes ankomst??
Ja man har alltid ett dilemma någonstans. Vet inte heller vad min tjej ska ha på sig... Kortärmat, långärmat, e de sol eller regn när vi åker hem. Man får plocka ner lite av varje:)
Nä du vi har inte förberett. Brukar ta de sista månaden ungefär..:) vill inte förbereda månader innan. Roligare att göra de nån månad innan. Väntan blir inte så lång då:)
Jag känner sparkar mitt på magen och ibland ut i sidorna. På måndag ska vi till BM så får vi se hur hon ligger. Jag tror hon ligger med huvudet neråt...
Sparkar kanske de inte e men hårda buffningar e de allt. Jag har svårt att veta kroppsdelarna om hur den ligger....
E rätt trött på va gravid nu. Plussade tidigt 3+4 så känns som man gått gravid hela sitt liv:(
Jag har färgat håret under alla mina fyra geaviditeter och har friska barn. Men självklart gör alla som dom själva vill.
Till och med min BM har sagt att de går bra att färga håret
Första startade med värkar och kom efter 8 h i 39+6
andra startade med värkar och kom efter 3 h i v 40+5
tredje startade med värkar och kom efter 3 h i v 40+2
Så jag lär få likadant
MVC avklarat idag32+4
Hjärtljud 140
SF 31
Hb 104 så dags att knapra tabletter
Huvudet neråt
Hon frågade om jag kände tryck neråt och svarade ja. Vila vila säger hon. Varför detta??? Kan hon komma tidigare eller vad??
Har känt ett jädra tryck och massa ilningar idag på stan.
Väntar oxå att kl ska bli 8 så jag kan åka och handla:)
Vet jag hade så med dottern att jag fick andas igenom de. Höll nog i dig en månad. Gick ändå över 3 dagar med henne..,, jobbigt när man tror lite att det e på g så är de inte så. Kroppen kan verkligen spela en ett spratt
Jag e så trött. Spelar ingen roll hur sent jag lägger dottern, hon vaknar ändå kl 6. Dagarna blir så långa...
Solen skiner iaf och idag kommer mina pojkar. Har dom varannan vecka...