• V3ritas

Augustibebis 2012

Det är lite jobbigt med den där oron som kryper med en och att man måste vara orolig vid varje toabesök att upptäcka att man börjat blöda.. Usch.. 

• V3ritas

Här kommer illamåendet i små vågor ibland. Imorse fick jag gå dubbelvikt till toaletten och sätta mig ner och andas ett tag innan det gick över. Trodde verkligen att jag skulle spy! Usch. Har inte spytt på snart 4 år och vill gärna slippa ;) Kräktes inget med lilltösen men man vet ju inte hur det blir med denna lill*.

• V3ritas
    natlup skrev 2011-12-02 14:56:44 följande:
    Jag plussade igår BF den 12 Augusti ja å sambon firar 3 år den 8 Augusti så kommer bli en underbar present! 
    Kan knappt vänta tills UL  och få se bilderna.

När kommer ni berätta för anhöriga och kompisar? 
    Vi tänkte julafton, blir en rolig present ;)
  • V3ritas

Kul med fler i tråden :)

Här känner jag inte av så mycket. Det drar lite i tjejmagen men det är allt.. Hoppas allt står rätt till!!  

• V3ritas

Jag fick ingen nidis förra gången och inte nu heller. 

• V3ritas
    Naimisen skrev 2011-12-04 17:33:27 följande:
    Ja börjar känna mig lite orolig. Mådde illa som tusan innan jag plussade och nån vecka efter., sen har de blivit mindre. Bara när jag är hungrig framförallt.
    Känns skumt att de avtagit redan.
    Men dr kanske kommer igen. Ska ja oroa mig för att något är fel?
    Med första så mådde jag lite illa innan jag plussade, sen dagen innan jag tog testet så tvär försvann allt, kände ingenting. Men ett plus fick jag och liiite illamående kom senare efter nån vecka som försvann efter ett par veckor. Och efter 9 månader så kom det en liten tjej :) Det är ju så olika för alla, tror inte att du behöver oroa dig att nått ska vara fel {#emotions_dlg.flower}
  • V3ritas

Jag känner NADA, det är riktigt frustrerande. Man vill ju ha bevis på att det finns en liten ärta där inne i magen ju!!

• V3ritas
    Augustimamman skrev 2011-12-05 15:37:18 följande:
    Jag känner heller i princip ingenting. Har haft "växtvärk" i magen igår och lite idag men annars inget alls. Jag var så besviken efter ÄL för det kändes verkligen som vi missade det och jag har som sagt inte känt nåt alls. Kände mig tvungen att cykla till apoteket idag och köpa ett nytt test men det var som tur väl fortfarande starkt plus så ingen inbillning. Flört Men så har man väl hört hundra gånger att "en del känner tydliga symptom och andra inget, det är helt normalt"... kanske ska man ta till sig det där! ;)
    Jo iofs, och jag hade ju knappt några symtom förra gången heller men man vill ju ändå ha bevis.. :) Som tur är så kommer karln hem med ett digitalt veckoindikator test på ett tag :) Ska testa igen då :)
  • V3ritas
    VeritasIV skrev 2011-12-05 17:21:43 följande:
    Jo iofs, och jag hade ju knappt några symtom förra gången heller men man vill ju ändå ha bevis.. :) Som tur är så kommer karln hem med ett digitalt veckoindikator test på ett tag :) Ska testa igen då :)
    Gravid +3 veckor sa testet.. :) Pirrar så i kroppen :D
  • V3ritas
    Carolines Secrets skrev 2011-12-05 19:25:56 följande:
    På vilket sätt kan man börja misstänka MA? Jag har inte fått några fler symptom än mina väldigt ömmande bröst som jag haft sedan vecka 4.
    MA kan man väl få även fast man har massor av symtom också? 
Svar på tråden Augustibebis 2012