• V3ritas

Augustibebis 2012

Välkomna tjejer! :)

• V3ritas
    Lilja85 skrev 2011-12-06 18:13:29 följande:
    Hej! Hoppar också in här om d e ok? Plussade i torsdags, första banet. Visste inget. Massor med tankar som yr å så himla skönt å bara sitta på kvällarna å skumma igenom vad ni andra på FL skriver.

Undrar lite... vad menas med BIM+3, BIM-1 å sånt? E ju heeelt lost när det kommer till allt vad graviditet heter och det som hör till. Skäms
    BIM =  när man inte vill att mensen ska komma ;) +3 är då dagar efter och -1är dagar före.. :)
  • V3ritas

Inskrivning den 10/1, känns långt bort, men men... :)

• V3ritas

LundinEk: Vi har hund. Ett råd är att redan nu lära bort såna saker så man inte tar det när bebben kommer, så att hunden inte blir svartsjuk..

• V3ritas

Oj vad ni skriver!! Hinner ju inte med men välkommen och grattis till alla nyplussade!

• V3ritas

Åh idag fick jag världens smärta i magen och fick springa på toa i samma veva. Dålig i magen och så ont att jag fick stå dubbelvikt och nästan svimma :s fattar inte vad det berodde på. Känner mig fortfarande svag och lite orolig i magen men inte alls som i morse. Var helt säker på att jag höll på att få missfall men jag blöder då inget iaf..?

• V3ritas

Nja jag vet inte. Känns inte som det men säker kan jag ju inte vara..

• V3ritas

Äsch citera funkade inte.. #1404 var till blomsterfröna Gadget ingen aning. Hoppas ju att det bara var lite magknip.

• V3ritas

Googlade lite nu och det verkar vara vanligt med magknip och annat när man är gravid.. :p

Svar på tråden Augustibebis 2012