• V3ritas

Augustibebis 2012

Grattis Jguz, skönt att du inte behövde gå så länge efter bf när du var så orolig! :)

• V3ritas

Lite nervös inför besöket på spec mvc imorgon(bf+17) igen, hur länge kan dom låta mig gå utan igångsättning om allt fortsätter "se bra ut" men ändå inte kommer igång av sig själv?

• V3ritas

Och Angelica, grattis till dig med, ett stort steg att få komma ut med henne!! Härligt! :)

• V3ritas

Fler bebisar, grattis! :)

Här är det nog också dags för oss att få bebis inom någon dag i alla fall. Imorgon på BF+18 sätts det igång och vi får inte åka hem förrän det är klart.

• V3ritas
    Aprilia1977 skrev 2012-08-24 11:11:02 följande:
    Hmmm.. vad säger man, när mannen är så lycklig att han fått en son, att han åkte in till City och köpte sig en klocka för 30'000:-

Skrattande 

30 000:- ?!! Förvånad Jisses, det var inte en billig klocka Skrattande
  • V3ritas

Vet inte om jag kommit ihåg att uppdatera? Men iaf så kom vår sega tös på bf +18 med igångsättning. När det väl kom igång så gick det fort, precis som med ettan. Två timmar tog det från att det kommit igång, tog ett varmt bad alldeles innan det var dags att föda som verkade göra susen, ingen annan smärtlindring. Nästan 4,2kg så det var ju inte så farligt, hade förväntar mig en 5kg klimp med all övertid :-P

• V3ritas

Svipp, jag fick komma in till spec mvc 2 ggr, dagen efter andra besöket sattes jag igång men jag håller tummarna för att det startar innan för dig, det låter julovande med slemmet

• V3ritas
    05091112 skrev 2012-09-11 21:31:35 följande:
    Äntligen är vår lilla Lovis här , gick till 42+2! 3985 gram, 52 cm. Helt underbar!  

Grattis
  • V3ritas
    Husmodern skrev 2012-09-12 09:10:24 följande:
    Tack Ellen behöver det idag, känner mej gråtig .. Min mamma är här och hon åker snart hem vilket oxå stressar mej hon kom 5 dagar efter bf för att vara säker på att få se barnbarnet men nu är det inte ens säkert ( hon bor 120 mil bort) sen kan jag inte riktigt gråta ut hos henne av olika skäl ...... Känner att jag blir lätt irreterad över små saker..

Jag förstår verkligen hur du känner! Och jag vet att det är supersvårt men försök göra nått du tycker om, få tankarna på nått annat. Passa på att göra nått som du kanske inte kommer ha tid till den närmsta tiden med en liten bebis. Dagarna på bf+ är evighetslånga och psykiskt jobbiga för många, men dom är snart över och du ligger där på förlossningen med din lilla färsking på magen! Bebis kommer
  • V3ritas
    Husmodern skrev 2012-09-12 08:28:26 följande:
    Vart kan man se lilla Sigrid ?:)

Det lämnar jag till svipp att säga om hon vill det..
  • V3ritas
    7eHimlen skrev 2012-09-16 22:20:18 följande:
    Ja det gör verkligen ont i hjärtat när man tänker på dem det gått snett för. Kommer fortfarande inte ihåg vad det var med hejåhå, nån som vet varför det blev som det blev?
    Här är en tråd hon startade.. www.familjeliv.se/Forum-10-212/m66587036.html
Svar på tråden Augustibebis 2012