Augustibebis 2012
Grattis Jguz, skönt att du inte behövde gå så länge efter bf när du var så orolig! :)
Grattis Jguz, skönt att du inte behövde gå så länge efter bf när du var så orolig! :)
Lite nervös inför besöket på spec mvc imorgon(bf+17) igen, hur länge kan dom låta mig gå utan igångsättning om allt fortsätter "se bra ut" men ändå inte kommer igång av sig själv?
Och Angelica, grattis till dig med, ett stort steg att få komma ut med henne!! Härligt! :)
Fler bebisar, grattis! :)
Här är det nog också dags för oss att få bebis inom någon dag i alla fall. Imorgon på BF+18 sätts det igång och vi får inte åka hem förrän det är klart.
Jisses, det var inte en billig klocka
Vet inte om jag kommit ihåg att uppdatera? Men iaf så kom vår sega tös på bf +18 med igångsättning. När det väl kom igång så gick det fort, precis som med ettan. Två timmar tog det från att det kommit igång, tog ett varmt bad alldeles innan det var dags att föda som verkade göra susen, ingen annan smärtlindring. Nästan 4,2kg så det var ju inte så farligt, hade förväntar mig en 5kg klimp med all övertid :-P
Svipp, jag fick komma in till spec mvc 2 ggr, dagen efter andra besöket sattes jag igång
men jag håller tummarna för att det startar innan för dig, det låter julovande med slemmet
Grattis svipp, hon var jättesöt
Grattis husmodern och godisbit