Inlägg från: Albasmamma |Visa alla inlägg
  • Albasmamma

Augustibebis 2012

Jag ska flyga imorgon och tänkte på det du skrev Sommaren, är det okej att gå igenom metalldetektorn?

Idag har jag varit till frissan och klippt mig, så skönt att iaf få känna sig fin i håret när man annars känner sig som en flodhäst :) Jag längtar också till hösten då ska jag börja jobba igen och styrketräna. Har inte alls tränat under denna graviditet så jag imponeras av er som fortfarande håller igång!

• Albasmamma

Jag känner också igen ilningarna som ni pratar om. Har känt det sen min bebis vände sig med huvudet ner.

Håller på att packa inför resan imorgon men känns som om jag inte har några kläder som sitter snyggt längre.

• Albasmamma

Varit till BM idag (en som vikarierade och jag inte gillade alls).
    Blodtryck: 138/76 (125/75 för fyra veckor sen)
    Hb: endast 106 (112) Nu sa hon att jag måste börja med järntabletter, har endast druckit Blutsaft tidigare.
    Socker: 6,5 (4,7)
    Bebisens hjärtljud: 148 (142)
    Vikt: +20 kg
    SF: 32

Sen pratade hon nåt om att jag hade kreatin i urinet, hon sa att jag skulleförsöka dricka mer.
    Fick utskrivet mitt hälsokort och jag hoppas att det räcker när jag ska flyg ikväll, så de inte nekar mig att kliva på.

• Albasmamma

Nu sitter jag på flyget ner till Sthlm. Det var inga problem alls, behövde inte ens visa pappret. Sista arbetsdagen var idag, nu väntar semester.

• Albasmamma

Kikar in och önskar er alla fina en glad midsommar! Är på semester så jag har inte hunnit läsa ikapp men såg iaf att en till liten tjej kommit till världen. Grattis till Zoey!

Igår var vi på Kolmården. Det gick bra men känns i benen idag.

• Albasmamma

Hej tjejer! Har varit lite frånvarande i några dagar nu när vi har varit på semester. Hade tänkt läsa ikapp idag men är dödligt trött. Vi har bilat hemåt inatt, så totalt 11 timmar i bil och inte många timmars sömn. Ska, så fort barnen lagt sig bädda ner mig och hoppas få sova måånga timmar!

Får läsa mer imorgon men måste bara kommentera lite iaf:

Miijja: Men usch vilken kommentar, vad arg jag blir! Försök att inte ta åt dig.

Svar på tråden Augustibebis 2012