Augustibebis 2012
Angelica: Instämmer med de andras ord till dig och skickar en stor stor styrkekram till dig och Sofia! Håller tummar och tår för att hon snart blir ännu starkare!
Angelica: Instämmer med de andras ord till dig och skickar en stor stor styrkekram till dig och Sofia! Håller tummar och tår för att hon snart blir ännu starkare!
DetGodaLivet: Grattis till flickan!
Bullen: skönt att höra att det går åt rätt håll för Nelson, kram!
Ninime: känner så igen mig, har två trotsiga storasyskon här hemma som har haft ett väldigt långt sommarlov tillsammans vilket resulterar i massor av dagliga bråk. Dottern börjar inte på lekis förrän den 21:a, sonen ska få börja på dagis till veckan. Hoppas att du får lugna dagar och att det känns bättre snart. Kram!
Issan: grattis till fina dottern! Min pojke vill också snutta ofta, men det blir bättre och bättre. En bra sida med massa tips är amningshjalpen.se
FruKå: stort grattis!
Ellenbmt: men vad härligt! Nu ska du se att bebisen kommer när du får lite avlastning.
Mammsen: skönt att få en ordentlig koll, snart är det din tur.
Nä, nu ska jag försöka sova. Alla barnen + mannen sover gott redan. Hoppas få läsa om fler nyfödda imorgon. God natt alla fina!
Challelotten: jag märkte av slemproppen denna gången men har inte alls sett till den vid mina tidigare graviditeter.
Stort stort grattis till alla nya bebisar!
Issan: Dante är oftast vaken under fm, endast kortare sovstunder, sen på em sover han en lång stund på ungefär tre timmar ute i vagnen. Under kvällen/natten ammar han ungefär varannan timme men sommar oftast om direkt. Men har börjat ge lite tillägg på kvällarna så jag hoppas han kanske kommer sova lite längre pass under natten.
Ellenbmt: jag håller tummar och tår att det är din tur nu! Ja självklart för er andra också som får gå och vänta och vänta. Kram på er!
Grattis till er som nyligen fått era underverk!
Sommaren och Ellenbmt: heja heja heja!
Grattis till era tjejer Sommaren och Ellen! Äntligen kom de. Hoppas ni mår bra.
Husmodern: jag fick lavemang när jag kom in på fl men jag var förstoppad så efter det blev mina värkar kraftigare.
Svipp: håller tummarna för bebis i natt. Visst är det på Sunderbyn du ska föda?jag var supernöjd med min barnmorska, Berit hette hon.
Svipp: åh jag hade också Elisabet när jag födde förra gången, hon var också toppen. Lycka till!
VeritasIV: ja, jag bor i Överkalix. Tror Svipp bor i Piteå om jag inte minns helt fel. Var bor du?
Svipp: är ni kvar på patienthotellet? Samma hände mig när vi kom in, det stannade av men satte igång igen på morgonen och sen blev det bebis iaf. Men förstår besvikelsen.
Grattis till alla nya bebisar och mammor!
Och extra kramar till er som fortfarande väntar.
Svipp: lite nyfiken vem du fick som bm? Om vi hade samma.