Augustibebis 2012
En liten flicka väntar vi!!
Är så himla överväldigad och lycklig just nu! Grät på rulet haha!
Är så himla överväldigad och lycklig just nu! Grät på rulet haha!Vi har haft turen att ingen direkt haft åsikter om vår namnval till barn. Dottern som heter Isabel Felicia fick sitt namn redan efter rul då det var bestämt sedan innan jag blev gravid. Nu med lillebror Cesar (har varit bestämt sedan 2 år tillbaka) har det varit lite små prat i familjerna, min sambo är spanjor/perser och jag är norsk/svensk så vi vill att namnet ska funka vart som i världen, (då vi kanske kommer flytta till Spanien om ett tag) hans mamma som är från Iran har lite svårt med att uttala Cesar och min familj tyckte valet av andra namn som skulle varit Franco blev lite för mycket *S* så nu har vi valt Gaspar som är ett persiskt namn som andra namn till lillebror.
Tycker det är så roligt att höra om alla namn, finns så många fina som man aldrig själv skulle komma på :0)
Hej tjejer. Följer er varje dag men skriver själv inte mycket. Idag fick jag reda på att bebisen är Rh-positiv och jag är negativ så nu blir det immuniserings prov nästa vecka och sen vaccin i v.29 på KS Huddinge. Vet att det inte brukar vara någon fara och endast några få bildar antikroppar men jag blev riktigt nervös av detta. Var bara tvungen att skriva av mig min oro.