• FruFoxy

Augustibebis 2012

Novalina:
    Det är ju i livmodern barnet ligger i, hur ska de annars få ut den om de inte skär i livmodern??
    Jag vet inte exakt varför som jag skrev, men det är nog bara att googla på  

Det som jag upplevde negativt med snittet var först och främst att förlossningen inte gick så som jag hade tänkt. Det värsta man kan göra är att måla upp en drömförlossning och det felet hade jag gjort. Så när det inte blev som jag trodde blev jag så sviken på mig själv. Tyckte jag var så värdelös. Nu var det inte mitt fel då min tjej låg i pannbjudning och därför inte kom ut av sig själv, men det hindrade inte mig att tycka det var botten.
    Jag är en väldigt smärtkänslig person och smärtan efter snittet var inte att hurra för. Personalen på BB gjorde inte saken bättre då de vägrade lyssna på mig -en nybliven förälder som var nyss fyllda 21 år. För, vad visste jag? Tydligen ingenting. Tsss.
    Så summan av hela upplevelsen blev en katastrof för min egen del. Snittet i sig var väl inte så hemskt men allt annat runt omkring var inte riktigt min grej. 

• FruFoxy

ellenbmt:
    Lycka till idag! När skulle du vara där? 

• FruFoxy

A R:
    Hoppas det går bra för dig också! 

• FruFoxy

Ellenbmt:
    Tror inte du lämnar oss, det kommer säkert gå hur bra som helst! Alla tummar hålls! 

• FruFoxy

Åh, fick precis veta av min man som är bortrest med jobbet i Boston att han har fått pris! De är en cirka 400-500 personer med på den här kick-offen och kommer från hela världen. Det är en massa föredrag och sånt men även prisutdelning. Och min man, har fått pris för att vara den som varit bäst på hans företag under hela förra året. 
    Om jag är stolt? JAAAAAAA!  
    Sicken karl jag har! 

Precis som ni skulle bry er om detta men jag måste ju bara berätta det för någon!!  

• FruFoxy

hektorsmamma:
    Vad roligt att min glädje även kan glädja andra
    Och nog är det lite min förtjänst också, för han hade omöjligt kunnat ta detta arbete om det inte vore så att jag är hemmafru. Det är så mycket resor i hans arbete att det helt enkelt inte skulle fungera om båda hade jobb. Så jag tar åt mig en liten promille av priset

Jobbigt att så många av er är sjuka. Det verkar vara något som går nu. Jag har precis blivit fri från min feber men hostan (som för övrigt är helläskig som bubblar i halsen och har sig!) hänger kvar.
    Krya på er!

• FruFoxy

Tesdy:
    Vilken underbar start på dagen! Hur gamla är dina barn? 

• FruFoxy

A R:
    Vad roligt att det gick bra!

Diorali:
    Vad tråkigt att höra! Beklagar  

• FruFoxy

ellenbmt:
    Åh, vilken lycka! Fick du veta hur liten/stor bebisen är?

sommaren12:
    Vet inte om det har nått mer hormoner att göra, men det låter ju inte kul!
    Efter den tredje graviditeten upptäckte jag att jag blivit mer blond än vad jag var innan (rödhårig). Så, kanske har det nått med hormonerna att göra. 

Svar på tråden Augustibebis 2012