Augustibebis 2012
Påväg hem från en super middag med pappa och bror på Raw Sushi & Grill. Helt fantastiska maki rullar med friterad kyckling och ruccola i. Rekommenderas! All mat såg jätte god ut, ser framemot ett besök där som icke-preggo.
Tänkte plocka i lite i den nu men kom inte längre än till valet av väska? Mina vanliga "Bagar" är inte så stora... Kan man ta med en kabinväska... En sån där liten resväska på hjul som man får ha med i planet? Den är ju lite större men ändå inte för stor, eller kommer personalen tro man ska flytta dit?
Vad har ni köpt i "baby-apotek/hygien-väg"?
Jag har köpt inotynyol (stavas?), schampo, lotion, två paket libero nr1 och ett paket libero nr2, och våtservetter... Vad mer? Alvedon och sånt ska man köpa det nu?
Känner mig helt grön fast det är 4 barnet för mig.... 8 år sedan sist, kanske därför...
Inte köpt något i hygien än. Blir nog bara nåt paket blöjor 1, och våtservetter. Inotynol har jag redan, shampoo och lotion var inget vi använt förän senare. Lotion har jag aldrig använt, babyolja om han varit torr. Alvedon får dom inte. Kanske en näsfrida, nagelsax och termometer är bra.
Läcker inget. Kan inte komma ihåg när jag började göra de sist.