Augustibebis 2012
7ehimlen- åderbråck? Jätte vanligt
7ehimlen- åderbråck? Jätte vanligt
7ehimlen- jag tror inte man gör något åt det... Kan finnas salvor ex hemorojdsalva? Googla :) har en gravidbok där står det bara att återbrock på ben, i och runt om slidan samt i anus är supervanligt.
Fy fan! Fick precis reda på att sambons arbetsplats kommer att stängas inom " några veckor"!!! Paniiiik! Jag är relativt arbetslös, snart hemma på usel fp. Och nu en arbetslös jobbtrött sambo. Herrejävlar så nervöst.
Albasmamma- jo han var chef på en av myllymäkis nyöppnade krogar. Synd för de fick bra respons och fin kritik i whiteguide och han har lagt ner så mkt tid och kärlek. Synd så det förslår! Det vankades utbygnation, kontraktet gick i stöpet och det hela blev för dyrt....
AlbasM- ja det tror jag. Finns inga jobb att söka men det löser sig nog till slut.. Blir tufft ett tag bara..
Tack för stöd brudar!
Idag blir det shopping på ica. Nya billiga matvanor ska införas! Utmaning.se
Härligt med bajsprat! :) jag har en nytt-fråga till alla som har ett eller fler barn. Har ni förlorat någon känsel i muffen efter era förlossningar? Detta har nu blivit min största skräck!! Klarade ju en förlossning, men nu då? Ska jag få behålla känseln? Fan så orolig man kan bli...
Mutt-fråga! ... Autocorect
Mamma- jag har könsherpes och har utslag som kommer såfort den innan gått bort!! Detta kan medföra att jag måste snittas! Vägrar snittas!!
Kampis- stackare! Finns lusten ändå där? Sydde klitoris sist men har full känsel.. Känner att nu när jag är tjock, blek och flottig i håret, så tryter min lust, men är stressad att lixom knulla ikapp det jag kanske kommer sakna sen om jag blir sabbad där nere... :)
Så spännande att se sen vilka av oss som får i juli resp sep osv :)