• Ellenbmt

Augustibebis 2012

Jag fick med mjölk v20!! Hela sängen va blöt så jag sov på frotté redan då!

Beklagar Helena! Vilken fruktansvärd dag!!

• Ellenbmt

Ar- här blir det premiärgrillning på mina order :) sambon kämpar med fläskfilén och jag hejar på. Så jäkla hungrig nu!!!

• Ellenbmt

Anneh! Din sambo och vänner får ta det tyngsta. Du kommer klaradet. Vi flyttade med sent i min förra grav. Gick bra, var dock jäkligt trött stundvis och gick sitta och packa upp småplock i nya köket lite då och då :)

• Ellenbmt

Ar- ja det var så tokigt gott va! Sen åt vi grillas banan med glass och chokladsås... Jag ligger fet och mätt i soffan nu. Gravid.nu hääääärligt... :)

• Ellenbmt

Jag är med sovnarkoman. Bäst att passa på, snart är fyra timmar i sträck en lyxvara!

Idag ska vi ha picknick ute, det är så vackert väder här!!!

• Ellenbmt

Tung läsning. Finner inga ord. Styrka och hopp till er.

Själv är jag febrig och hostig. En tjurig sambo som inte vill hjälpa till, och en dotter full med bus. Känner mig helt utmattad.

Bebisen i magen rumlar runt lite då och då, verkar vara en lugn liten. Dottern sparkade dygnet om!!

Hoppas på friskhetstecken idag då tors-sönd. Är fullplannerade.

• Ellenbmt

Min dotter är tre år när nya bebisen kommer. Vi köper syskonvagn av anledningen att jag vill kunna gå långa promenader i höst för att tappa vikt. Annars behövs den nog inte. Man kan ju ha bärsele och ståbräda och mixa som man känner....

Är det någon som vet om man kan träna inkontinens med något mer än knoppningar??

• Ellenbmt

Grattis till fina rul!

Vi ska ha vagga första tiden. Sedan spjälsäng i eget rum.
    Jag boar fast på kanske udda sätt... Sorterar och rensar i förråd och bland kläder och prylar. Känner att jag vill ha det rent och fint i alla rum och förråd.

Har fått flunsan med nu så nu är det svettigt att rensa och städa, men jag har svårt att ligga stilla trots feber och svår hosta!? Knepig man är...

• Ellenbmt

Ha just ja man kan ha sånna där kulor... Det aka jag fasiken ta å köpa :) tack!

Svar på tråden Augustibebis 2012