Augustibebis 2012
För mig visar bikarbonaten en pojke tror jag? Äter dock Alvedon och hostmedicin dygnet runt just nu. Spännande iaf att se.
För mig visar bikarbonaten en pojke tror jag? Äter dock Alvedon och hostmedicin dygnet runt just nu. Spännande iaf att se.
Har ni tänkt på att den tiden som gått nu, för nästan alla i tråden, är lika mkt som tiden som kvarstår innan vi får våra bebisar! Så otroligt. Tanken slog mig när jag tänkte på just denna tråden. " hur orkar man vara aktiv i en tråd i åtta månader?" sen kom jag på att halva den tiden redan gått typ. Och det har hu gått supersnabbt!
Jag är kort, 156cm och sambon är med snygg, smal och tattuerad ;) jag är nöjd när jag är lagom tränad och ligger runt 50-52kg. Det passar mig, och även om det låter lite så har jag alltid haft lite gropiga lår och en mjuk mage. Hyr som hellst, med dottern gick jag upp 10 kg typ. Gick ner det på fyra fem månader med hjälp av lite sallad och soppa och promenader på 20-60 min fem dagar i veckan. Den här gången är jag otränad sedan i sommras, startvikten för hög, och redan gått upp över tio kg... Får paniiiik. Väger just nu 5kg mer än än sambon.... Kul. Men med lite vilja och jävlar anamma ska det väl gå.
Lilla kotten- jag äter sushi. Måste dock känna köket som jobbar så man vet att de fryser fisken innan. Men oftast är sishifiak fryst få den är lättare att skära i lite fryst tillstånd. Åt sushi med dottern med.
Vi vet med exakt vilket samlag, vilket datum och allt som det hände och ändå blev jag flyttad en vecka bakåt i tiden... Jag frågade hur det kunde vara så och det enda hon kunde svara var att fram till v.20 så växer alla foster exakt lika fort så därav kan de sätta exakta dagar efter längden på vissa ben och huvudet... Men men. Jag tror iaf att min bebis kommer närmre "mitt" bf än bm's bf mitt är 4/8 och bm's är 10/8 den som lever får se :) dottern kom ju tio dagar för tidigt. Hoppas på liknande leverans denna gång ;)
Hejochhå- skrev om det i veckan och fick inget gensvar, men tips på knipkulor... Jag är totalslapp känns det som... Kissar små droppar av host, nys, skratt osv. Hemskt.
Kampis- det låter inte alls kul!!
Kampis- smart! Ut å leta i stallet på en gång!
Tacka ja!
Om ni tackar ja till den fina pressenten så kommer dom säkert ge er ett kuvert eller fråga om ni ska samåka osv? Se det som en fldelsedagspressent samt gravid gåva till bäsen...
Herrejösses. Tårarna sprutar när jag läst tråden pixel startade. All styrka, ork och mod till dig om du läser detta!
Usch.
Tänk så orättvist livet kan vara.