Augustibebis 2012
Har ju glömt att uppdatera sedan min oro om att inte känna bebisen; hon kickar på för fullt där inne! Flera starka sparkar som känns utanpå har hon fått till, och så en massa gruff och bök som känns inuti. 
Usch, varför är man så orolig över att allt inte ska vara bra.
Har ont överallt. Är det normalt`? Har fått så otroligt ont i en muskel/sena som strecker sig från knät upp, längs lårets utsida och bak mot rumpan. Varför är det så???? Har ont i magen, mensvärkar och andra konstiga känslor i magen, vad beror det på?
Har försökt att nå min BM; ringt och lämnat tfn och namn. Hon lyckas alltid ringa upp när jag inte kan svara (hände denna och förra veckan). Hon lämnar ett meddelande "Hej, vi hörs i morgon". Jag tror genast att hon kommer att ringa upp, men ack nej, jag måste ringa igen och boka ny tid! Fasiken!!!

RUL på tisdag, då får vi väl allt svart på vitt! Nästan allt iaf!
Och jag håller med, låter som ischias. Försök ta tag i det så snart det går, för det är inte roligt. Har också problem med det, i vänster ben. Samma när sonen föddes, och epiduralen gjorde underverk med förlossningssmärtan, men ischiasen rådde den inte bot på, och helvete vad ont det gjorde då när sonen skulle ut! Kändes som någon försökte slita av hela benet.
Efter förlossningen var det dock borta, men ändå... värt att uppmärksamma tidigt så att du orkar tills det är dags.
Är så himla överväldigad och lycklig just nu! Grät på rulet haha!