Inlägg från: Stövelkatten |Visa alla inlägg
  • Stövelkatten

Augustibebis 2012

Sommaren12 skrev 2012-02-29 22:00:17 följande:
    Nån mer som börjat med vad min mamma kallar "nestling"? Det vill säga börjat stöka och dona hemma inför ankomsten. Jag känner mig skitstressad med att få i ordning lägenheten. På nåt sätt har vi tänkt hinna renovera sovrummet, ett stort och ett litet badrum innan sommaren... Känns som tidsplanen spricker lite... Rent allmänt har jag blivit mer pysslig, vill sticka grejer (fast jag inte kan sticka), baka bröd och sånt... Känner mig lite smågalen. Idag har jag storstädat hela lägenheten och här om dagen rensade jag ur garderoben...
    Oh ja! Flera här inne som ska böka med massor, verkar det som. Jag är inne på att virka, just nu. Men även baka bröd, göra fin och god mat, kolla möbler till barnrummen (något jag bara för två veckor sen tyckte inte var så nödvändigt att göra innan bebisen föds) Lustigt det där. Sambon har en vecka semester att ta ut innan april, jag tycker han ska använda den till att måla om blivande bebisens rum....

Nu; kladdkaka!
  • Stövelkatten
    natlup skrev 2012-03-01 17:01:05 följande:
    jag klarar inte av detta längre jag måste köpa angelsound! E det någon mer som har köpt sin hos teknikmagasinet? Vart annars kan man köpa de?

Jag köpte pa Teknikmagasinet, men det är inte anglesound de säljer, utan ett märke som heter caremaxx.

På måndag är det Rul! Naimisen har i morgon, om jag inte minns fel?
  • Stövelkatten
    natlup skrev 2012-03-01 17:01:05 följande:
    jag klarar inte av detta längre jag måste köpa angelsound! E det någon mer som har köpt sin hos teknikmagasinet? Vart annars kan man köpa de?

Jag köpte pa Teknikmagasinet, men det är inte anglesound de säljer, utan ett märke som heter caremaxx.

På måndag är det Rul! Naimisen har i morgon, om jag inte minns fel?
  • Stövelkatten
    isaochbel skrev 2012-03-02 12:56:03 följande:
    Äntligen hemma från Rul allt såg bra ut och jag blev inte flyttad utan har kvar samma bf. Det visade sig vara en lite Cesar där inne som höll låda, konstigt att jag inte känner ett smack! Storasyster blev glad för att det var en lillebror som hon tjajtat om.
    Åh så fint!!! Mitt hjärta bara växer av tanken på att (förhoppningsvis) få berätta för storebror vad det är i magen på måndag. Hjärta

Jag fick mina bh-ar igår! Toppen jag köpte i XL var jätteskön, bh'n 80G var precis på håret. :( Och inte så snygg byst fick man heller, den trycker liksom ut tuttarna mot sidorna? Ser rätt dumt ut. Och känns dumt att jag inte köpte en större kupa. Obestämd
    Bebisen lever plötsligt rövare och jag kände utanpå magen igår! Fantastiskt.
  • Stövelkatten
    Naimis skrev 2012-03-02 15:35:00 följande:
    Allt såg fint ut på RUL, nytt BF 27/7..men jag kanske får hänga kvar här ändå?!

Shit jag är i vecka 20 (19+0)!

Trots att det inte var helt lätt att se så är det med största sannolikhet en lillebror i magen.

Precis som jag misstäkte, vi är superlyckliga just nu

Grattis! Så himla roligt att höra. :)
  • Stövelkatten
    Naimis skrev 2012-03-02 17:34:36 följande:
    Hummingbird- Stort grattis!

Hur ser de ut ön så länge är de 2 killar och 2 tjejer som vi vet? Eller har jag fel?
    Jag är också nyfiken! På måndag morgon är det vår tur, och jag är så nervös!
Svar på tråden Augustibebis 2012