Bellatrixx skrev 2012-03-05 20:39:00 följande:
Hittade nyss en Brio Happy med ligg och sittdel för 2500 på blocket, funderar på om man borde slå till...
Det är en ifrån 09 så tänkte googla lite om det står något särskilt om liggdelen just ifrån 09.
Vilken fin rosa vagn du hade hittat!! .
Det är ju ett jättebra pris. Ett tips är att söka på bara brio, jag hittade min brio happy 2010 (köpte den i somras) för 3500 och prutade ned till 2500. Den hade varit inne länge men inte under Brio happy, utan bara brio. Antagligen därför den var kvar! Sittdelen var använd endast en månad, liggdelen i sex månader men de blir ju aldrig smutsiga eller slitna på samma sätt som sittdelen. Var jättenöjd med den, eller är, ska ha liggdelen till bebben den är så otroligt skön att köra och gunget är underbart!
Jag är enormt sugen på frysta hallon med lite glass, men mest hallon mm så gott! Och laktris är jag sugen på, det går lite i vågor och har jag fått noja på det i huvudet måste jag till affären helt enkelt.
Jag sover så otroligt gott om nätterna nu, somnar jättelätt och sover så tungt! Härligt!
Är det någon mer som börjat fundera lite över förlossningen? Jag vet att så fort jag gjort mitt rul kommer det sjunka in att det snart är dags för förlossning. Jag hade en toppen förlossning förra gången, själva krystvärkarna och utkrystandet tog bara 13 minuter. Så denna gång kommer jag få åka in direkt jag börjar få värkar, för då kan det tydligen gå fort. Hoppas inte på för fort, det var så otroligt häftigt och jag är kanske en av få som längtar till förlossningen. Kicken man får är ju underbar! Visst gör det ont men inte hela tiden och det är en otrolig resa i sig själv. Ska bli så spännande tycker jag :)