LiJon skrev 2012-03-10 11:48:56 följande:
Åh, vad mysigt med kaniner och ungar! Födde upp dvärgvädurar när jag var yngre och blir alltid kaninunge-nostalgisk när det börjar dofta vår ute
Här knallar det på, gick in i vecka 18 igår enligt nya RUL-beräkningen. Är dock sjuuukt orolig och deppig, tredje dagen idag som jag inte har känt av bebisen

Har ju känt flera gånger om dagen senaste veckorna och till och med utanpå, nästan så fort jag satt/lagt mig ner. Och nu nada. Tyckte jag kände några konstiga ryckningar därinne igårkväll, men liksom bara bak mot tarmarna... Jättekonstig känsla. Tänker om bebisen vänt på sig på något vis och mest sparkar inåt så att det inte känns lika tydligt? Jag som sett framemot RUL nummer 2 nu i veckan börjar bli lika orolig som inför det första. Vill ju inte använda dopplern för mycket heller, men känner jag inget idag blir det nog så ändå.
Ja men visst är det så! Så mysigt med små pälsbollar till våren. Jag har dvärgvädurer med rex, satin och satinrex päls. Och det blev i alla fall två lyckade parningar, så förhoppningsvis blir det smått om några veckor.
Det är säkert ingen fara alls! Så är jag med emellanåt och då nojjar jag så otroligt och blir så negativ. Men bebisen har säkert bara ändrat ställning så den sparkar inåt istället som du skriver. Veckan som kommer lär du känna bebisen igen tror jag! Vilken dag har du RUL?