Inlägg från: Stövelkatten |Visa alla inlägg
  • Stövelkatten

Augustibebis 2012

Jloow skrev 2012-07-20 11:32:11 följande:
    Katten: skönt att du fått en tid!! Vi ska upp till STHLM på måndag eftermiddag. Trots att jag inte haft så mycket känningar så hoppas jag att dom ska tycka det ser så pass bra ut att dom kan sätta igång någon gång i nästa vecka. Har BF 8/8 så det är ju inte helt omöjligt..

Vilket sjukhus? Kanske vi ses på bb.
  • Stövelkatten
    Novixi skrev 2012-07-20 12:21:56 följande:
    God middag alla fina mammor! Verkar som att många fått sova gott inatt, jag också :) bara en kisspaus på hela natten! Mina "värkar" avtog igår efter en stunds vila så jag antar att det var vad ni andra kallar förvärkar. Första gången jag hade det så visste inte riktigt hur det skulle kännas.

Det konstiga är att jag hade ont konstant (i ca 30 min) när jag rörde mig, det var inte smärta i intervaller? Nån som känner igen det?

Trodde förvärkar kom i intervaller precis som riktiga värkar? Detta är ju en hel vetenskap! :O

Absolut, jag blir som öm i hela magen, som rejäl träningsvärk. Och sen är själva sammandragningarna en annan sorts smärta.

Mammsen- så tänkte jag med. Nu kan hon få komma när som, för på tisdag har hon inget val. Typ.
  • Stövelkatten

God morgon, mina damer! Vaknade nyss av att något rann ur mig, sprang till toaletten och torkade bort slem och blod. Kan vi ha sån tur att igångsättning inte behövs?! Vet inte om det var vatten som rann, luktade lite salt men blev bara en liten pöl. Har binda nu för att se vad det är.

Den blodiga slemåroppen känns dock positiv, så började sonens förlossning!

Jag har iofs inga värkar...

• Stövelkatten

Jag tror det går framåt! Har städat och bakar nu pizzamuffins att frysa in. Fortfarande mest ont i ryggen, men känner att kroppen är lite medtagen; lite skakiga händer och en tjusig bekymmersrynka mellan ögonbrynen. Ska snart duscha och sedan vila.

Svar på tråden Augustibebis 2012