• Anonym (Nöjd)

Min första trekant:)

Jag och min sambo har länge drömt att ha med en till kille i sängen och sagt och gjort så bjöd vi hem en man från bodykontakt igår. Det bästa jag har gjort. Trodde det skulle vara jätteläskigt och nervöst men det var inga problem alls.   Så för er som funderar.. sluta fundera och bara gör...ni kommer säkert inte ångra er....Man lever bara en gång..ellerhur.

• Svar på tråden Min första trekant:)
  • Anonym
    Anonym (Nöjd) skrev 2011-12-04 18:25:23 följande:
    Han kom hem till oss.Vi småpratade lite,drack lite vin och pratade om hur jag ville ha det. Sedan började det bara..vi klädde av oss..jag var i centrum..
    hur har ni gjort
  • Anonym

Jag har haft en del trekanter jag med, och det är underbart. Var lite svårt att övertala min nuvarande eftersom han var rädd för att se mig bli knullad av någon annan ;) Efter många om och men gick han med på det och satan vad han tände på det!!  

• Anonym
    Anonym skrev 2011-12-04 18:59:29 följande:
    Var sprutade de?
    I din mun.
  • Anonym (monalisasleende)

jag håller med TS
    3kanter är det bästa jag varit med om och är verkligen en dröm fler borde testa på

är många år sen nu och jag är klar med den biten.. nästan :P vill gärna testa med två tjejer och en kille med

inget måste för mej att göra om det, ska det ske igen måste jag kunna lita på killen

fast... jag har ju två tjejer som gärna kommer ner och lär mej hur en lesbisk 3kant går till... vore kul
    att testa på i framtiden haha

• Anonym (Nöjd)

På min mun och mina bröst

• Anonym (Nöjd)

Härligt.här var det jag som blev övertalad:)

• Peter37
    Anonym (Nöjd) skrev 2011-12-04 23:35:17 följande:
    Härligt.här var det jag som blev övertalad:)
    Jag vill vara med,blir askåt när jag läser om er kväll
  • Anonym (slaven)

Jag och min kille har många gånger talat om att ha trekant.
    Fast vi kan inte bestämma oss för om vi vill ha en extra tjej eller en extra kille,fast det lutar mest åt en extra tjej eftersom jag är bi sexuell så blir det ju mer att båda kan njuta av härligheten fullt ut ;) 

• plast killen

Coolt! Skulle gärna uppleva ställa upp på sånt ;)

Svar på tråden Min första trekant:)