• Anonym (Nöjd)

Min första trekant:)

Jag och min sambo har länge drömt att ha med en till kille i sängen och sagt och gjort så bjöd vi hem en man från bodykontakt igår. Det bästa jag har gjort. Trodde det skulle vara jätteläskigt och nervöst men det var inga problem alls.   Så för er som funderar.. sluta fundera och bara gör...ni kommer säkert inte ångra er....Man lever bara en gång..ellerhur.

• Svar på tråden Min första trekant:)
  • Anonym (Nyfiken)

Grrrrrr låter grymmt!!

Berätta gärna mer om hur eran 3-kant gick till

• NicKnejm

Ts, låter helt underbart det ni varit med om. Jag och tjejen när samma dröm, men är inte tillräckligt modiga än. Lite stärkande faktiskt att läsa om andra som tar steget.

• plast killen

Själv har jag inte haft äran att deltaga i en trekant men suget finns! De viktig e att alla parter e överens om vad som gäller och att de följs.

• Anonym

Har varit extra man när jag var yngre. Ett par i 40-nånting som jag kände kvinnan lite där hennes man tände på att hans fru sattes på av en yngre kille. Hon var tveksam i början men valde senare att testa. Han var den som tog kommandot och bestämde vad hon skulle göra. Dubbelmacka var betydligt svårare i verkligheten än vad många tror så det blev ingen jättehit direkt. Han kom ganska snabbt som jag minns det och det blev hon och jag kvar i sängen. Vi testade några gånger till under en tid. Det hela slutade med att hon började höra av sig privat för hon kärade ned sig vilket ställde till det ordentligt. Det blev en massa gråt och elände.

• Anonym (Nöjd)
    Anonym skrev 2011-12-05 12:48:04 följande:
    Har varit extra man när jag var yngre. Ett par i 40-nånting som jag kände kvinnan lite där hennes man tände på att hans fru sattes på av en yngre kille. Hon var tveksam i början men valde senare att testa. Han var den som tog kommandot och bestämde vad hon skulle göra. Dubbelmacka var betydligt svårare i verkligheten än vad många tror så det blev ingen jättehit direkt. Han kom ganska snabbt som jag minns det och det blev hon och jag kvar i sängen. Vi testade några gånger till under en tid. Det hela slutade med att hon började höra av sig privat för hon kärade ned sig vilket ställde till det ordentligt. Det blev en massa gråt och elände.
    oj det var tråkigt att höra.  Klart det kan bli så för vissa,men i mitt fall är det mer eller mindre omöjligt då jag aldrig blandar in kärlek med sex..inte ens med min sambo tyvärr.. alltså när vi har sex älskar vi inte.. avskyr det ordet faktiskt tom... nä vi knullar faktiskt..  Kärlek är mer när man pussas och kelas..
  • Anonym (Nöjd)
    plast killen skrev 2011-12-05 12:45:24 följande:
    Själv har jag inte haft äran att deltaga i en trekant men suget finns! De viktig e att alla parter e överens om vad som gäller och att de följs.
    Det är definitivt kärnan..och sen att inte vara så gravalvarlig.. sex är sex..:)
  • Anonym (Nöjd)
    plast killen skrev 2011-12-05 12:26:38 följande:
    Behöver ni en kandidat till era aktiviteter så..... ;)
    Utssendet är mycket viktigt för mig och min sambo. Vi valde med omsorg. Bläddrade igenom en massa profiler.Du kanske hittar nån för dig.
  • Anonym (Nöjd)
    Anonym (Nöjd) skrev 2011-12-05 13:58:17 följande:
    Utssendet är mycket viktigt för mig och min sambo. Vi valde med omsorg. Bläddrade igenom en massa profiler.Du kanske hittar nån för dig.
    Sen gillar jag störra män. Alltså ..minst över 90 kg och över 180cm..gillar inte spillivinkerDrömmer Men tur att smaken e som baken..Tungan ute
  • plast killen

Instämmer helt och hållet?sex ska vara både kul och trevligt ;)

• Anonym (Nöjd)

Inga fler som kan berätta om spännande upplevelser?

Svar på tråden Min första trekant:)