• Anonym (Nöjd)

Min första trekant:)

Jag och min sambo har länge drömt att ha med en till kille i sängen och sagt och gjort så bjöd vi hem en man från bodykontakt igår. Det bästa jag har gjort. Trodde det skulle vara jätteläskigt och nervöst men det var inga problem alls.   Så för er som funderar.. sluta fundera och bara gör...ni kommer säkert inte ångra er....Man lever bara en gång..ellerhur.

• Svar på tråden Min första trekant:)
  • NicKnejm

Aga: allt faller tillbaka på kärlek och gemenskap. Finns de bitarna är inte tjejens njutning med en annan ngt hot. Tvärtom. Sedan vet båda i paret att sex tillsammans har mer känslor och att bekräfta varandra och då blir det sexet fint på sitt sätt.

• AQA

Kul för er NicKnejm och TS om det funkar för er.

Själv känner jag att det inte skulle funka om det skulle ställas krav på egenskaper som jag inte har och inte kan påverka. Jag tror man måste vara väldigt underställd som kille i ett förhållande för att acceptera att tjejen vill ha något som man själv saknar. Då är gränsen passerad för min del. Det ska vara ett komplement, inte ett sätt att tillförskaffa sig något man saknar i sin partner. 

För mig är intresset själva sexet i en trekant, inte vilka fysiska förutsättningar personen har.

• Anonym (Nöjd)
    AQA skrev 2011-12-09 12:57:40 följande:
    Kul för er NicKnejm och TS om det funkar för er.

Själv känner jag att det inte skulle funka om det skulle ställas krav på egenskaper som jag inte har och inte kan påverka. Jag tror man måste vara väldigt underställd som kille i ett förhållande för att acceptera att tjejen vill ha något som man själv saknar. Då är gränsen passerad för min del. Det ska vara ett komplement, inte ett sätt att tillförskaffa sig något man saknar i sin partner. 

För mig är intresset själva sexet i en trekant, inte vilka fysiska förutsättningar personen har.
    Ok..ja,men vad bra..I ditt resonemang är både jag och min kille underställda då  alltså.. Stackars oss..
  • AQA
    Anonym (Nöjd) skrev 2011-12-09 13:07:42 följande:
    Ok..ja,men vad bra..I ditt resonemang är både jag och min kille underställda då  alltså.. Stackars oss..

Nej, han är det.
  • Anonym (Nöjd)
    AQA skrev 2011-12-09 13:52:01 följande:
    Nej, han är det.
    nej..för att för mig får han gärna välja ut en tjej med större pattar och snyggare rumpa än mig och med något som tänder honom speciellt som inte jag har..
  • NicKnejm

Aga: sådant här är så svårt att förklara. Beror mycket på ens värderingar och preferenser. Revirtänk osv. Nu är det så att alla måste inte tänka och tycka lika. Säkert också en mognads/åldersfråga. När jag var yngre var det otänkbart låna ut min tjej. Men idag har jag annat tänk och ser min tjejs njutning som gåva till henne. När jag gör skönt för henne och hon visar att hon njuter så bjuter jag via min g-punkt i hjärnan. Att se henne njuta med en annan skulle också ge mig stimulans. Samtidigt vill min tjej känna sig bortskämd med flera tungor och känna sig portig/slynig som ts nämnde. Win-win situation.

• NicKnejm

Aga: för vår del har vi det bra i sängen men vi vill prova att expremintera. I förlängningen suktar vi efter swinging/klubbar. Visst har du rätt att man kommer jaga nya kickar hela tiden men vi är kring 50 och bara börjat än. Bara för att hon kanske njuter av att en annan karl tar henne hårt betyder det inte att hon saknar ngt hos mig. Men om vi skall ta in en tredje person så vill vi att det är en tjur, för att det är köttslig sex vi är ute efter. Betyder inte att hon ledsnar på vanlig under täcket mys. Och nog kan jag ta henne med pondus, men det var inte riktigt dit jag ville komma i och med denna tråd.

• AQA
    NicKnejm skrev 2011-12-09 14:41:45 följande:
    Aga: sådant här är så svårt att förklara. Beror mycket på ens värderingar och preferenser. Revirtänk osv. Nu är det så att alla måste inte tänka och tycka lika. Säkert också en mognads/åldersfråga. När jag var yngre var det otänkbart låna ut min tjej. Men idag har jag annat tänk och ser min tjejs njutning som gåva till henne. När jag gör skönt för henne och hon visar att hon njuter så bjuter jag via min g-punkt i hjärnan. Att se henne njuta med en annan skulle också ge mig stimulans. Samtidigt vill min tjej känna sig bortskämd med flera tungor och känna sig portig/slynig som ts nämnde. Win-win situation.

Du har inga problem att låna ut din tjej för hennes njutning. Att se henne njuta med en annan ger dig stimulans. Och hon vill känna sig bortskämd med flera. Jag tycker det avspeglar att du är väldigt underställd i förhållandet. Du kommer i andra hand och allt kretsar både för dig och din tjej kring att hon får det hon vill ha och det hon njuter av.

Du tror inte det finns en risk att hon vartefter ribban höjs ser dig som helt ointressant? När en av dom nya "tjurarna" har så pass mycket bra egenskaper så du byts ut? Det finns ju onekligen ett intresse från hennes sida att ha en viss typ av kille med vissa egenskaper och det lär ju bero på att det är en sådan typ hon innerst inne föredrar?
  • NicKnejm

Nej, jag är dominant i våra sexlekat. Binder, smiskar. Hon har inga krav ha en extraman. Jsg är inte underställd men jag tänder på att de henne njuta. I förlängningen kan jag tänka mig 5 st ge henne allt de kan.

Svar på tråden Min första trekant:)