NicKnejm skrev 2011-12-09 14:41:45 följande:
Aga: sådant här är så svårt att förklara. Beror mycket på ens värderingar och preferenser. Revirtänk osv. Nu är det så att alla måste inte tänka och tycka lika. Säkert också en mognads/åldersfråga. När jag var yngre var det otänkbart låna ut min tjej. Men idag har jag annat tänk och ser min tjejs njutning som gåva till henne. När jag gör skönt för henne och hon visar att hon njuter så bjuter jag via min g-punkt i hjärnan. Att se henne njuta med en annan skulle också ge mig stimulans. Samtidigt vill min tjej känna sig bortskämd med flera tungor och känna sig portig/slynig som ts nämnde. Win-win situation.
Du har inga problem att låna ut din tjej för hennes njutning. Att se henne njuta med en annan ger dig stimulans. Och hon vill känna sig bortskämd med flera. Jag tycker det avspeglar att du är väldigt underställd i förhållandet. Du kommer i andra hand och allt kretsar både för dig och din tjej kring att hon får det hon vill ha och det hon njuter av.
Du tror inte det finns en risk att hon vartefter ribban höjs ser dig som helt ointressant? När en av dom nya "tjurarna" har så pass mycket bra egenskaper så du byts ut? Det finns ju onekligen ett intresse från hennes sida att ha en viss typ av kille med vissa egenskaper och det lär ju bero på att det är en sådan typ hon innerst inne föredrar?