• Anonym (Nöjd)

Min första trekant:)

Jag och min sambo har länge drömt att ha med en till kille i sängen och sagt och gjort så bjöd vi hem en man från bodykontakt igår. Det bästa jag har gjort. Trodde det skulle vara jätteläskigt och nervöst men det var inga problem alls.   Så för er som funderar.. sluta fundera och bara gör...ni kommer säkert inte ångra er....Man lever bara en gång..ellerhur.

• Svar på tråden Min första trekant:)
  • Anonym (Nöjd)
    Peter37 skrev 2011-12-04 23:56:05 följande:
    Jag vill vara med,blir askåt när jag läser om er kväll
    Vad härligt. Kan verkligen rekomendera det!
  • FruZäll

Har oxå haft 3 kant fast då var de jag min man och en extra tjej. Vi vill testa det igen men inte lika lätt att hitta tjejer:(

• Anonym (Nöjd)

Jag är väldigt glad över att min sambo har det här öppna sinnet. Jag menar i naturen är det klart att vi människor känner attraktion för andra...men i det här fallet behöver ju inte vara otrogen(om man nu skulle ha det dåligt vill säga) eftersom vi delar på den/dom vi träffar..:)
     Vårat förhållande är fantastiskt i vanliga fall och det här lär ju bara spica till det så att säga:)
      Jag älskade hans blick när jag sög av den andra killen.. han såg verkligen nöjd ut..och det gjorde mig riktigt våt..

• Anonym (Nöjd)
    FruZäll skrev 2011-12-05 09:38:12 följande:
    Har oxå haft 3 kant fast då var de jag min man och en extra tjej. Vi vill testa det igen men inte lika lätt att hitta tjejer:(
    kan tänka mig det :( Säkert många tjejer som vill dock!
  • Anonym (Nyfiken)

Härligt det låter!!!!

Både jag och vill min fru vill testa detta!
    Kunde du slappna av såpass att du oxå kom??
    Kom båda killarna ungefär samtidigt??  Om Nu din kille kom först blev det stelt/nån svartsjuka då när kåtheten lixom minskat lite??

Vilken ställning var bäst/sämst??

Många frågor blev det :) 

• Anonym (Nöjd)
    Anonym (Nyfiken) skrev 2011-12-05 10:45:22 följande:
    Härligt det låter!!!!

Både jag och vill min fru vill testa detta!
    Kunde du slappna av såpass att du oxå kom??
    Kom båda killarna ungefär samtidigt??  Om Nu din kille kom först blev det stelt/nån svartsjuka då när kåtheten lixom minskat lite??

Vilken ställning var bäst/sämst??

Många frågor blev det :) 
    Jag kunde slappna av helt men var lite smått berusad av vinet för att kunna komma. Nästa gång tänker jag bara vara lite berusad.. var så nervös där i början liksom..vilket jag inte behövde:)

Båda killarna kom ,men min sambo först så att den andra killen kunde smörja in mina bröst med hans sperma.. Riktigt skönt det..  
    Jag gillade bäst att ha två kukar dinglandes ovanför mitt ansikte.. Kände mig sådär härligt slynig då..
    men sen var ju bakifrån bra också..med kuk i mun..
     Alltså... jag har  inte varit såhär kåt på ett halvår minst ..nu vill jag bara ha mer..mer mer..
  • plast killen

Grattis,bara göra om de igen så fort de bara går ;))))

• Anonym (Nöjd)
    plast killen skrev 2011-12-05 12:07:10 följande:
    Grattis,bara göra om de igen så fort de bara går ;))))
    Japp..så fort man lyckas skaffa barnvakt till båda barnen igen så jävlar:)
  • Anonym (Nöjd)

oj,denna tråd har lästs över 2000 gånger..hehe..många som blev nyfikna:)

• plast killen

Behöver ni en kandidat till era aktiviteter så..... ;)

Svar på tråden Min första trekant:)