• Anonym (Nöjd)

Min första trekant:)

Jag och min sambo har länge drömt att ha med en till kille i sängen och sagt och gjort så bjöd vi hem en man från bodykontakt igår. Det bästa jag har gjort. Trodde det skulle vara jätteläskigt och nervöst men det var inga problem alls.   Så för er som funderar.. sluta fundera och bara gör...ni kommer säkert inte ångra er....Man lever bara en gång..ellerhur.

• Svar på tråden Min första trekant:)
  • Anonym (Cuckquroius)

Nu var det JAG som hade en litn k.k. Inte ts man.

• Anonym (Man i öppet förh)
    Hvarf skrev 2011-12-09 23:00:50 följande:
    Hade din man varit man nog så hade du inte bönat och längtat efter att åter få känna den andra manens kuk i dig samtidigt som din man sitter där och betraktar er som en underlägsen skolflicka. Det är naturligt för män/hanar att utöva ett revirtänk mot andra biologiskt sett eftersom man vill säkerställa att det är ens egna spermier och gener som förs vidare, din man verkar som sagt ha tappat allt. Han kanske är genusforskare?

Det är positivt att det blivit mer jämställt i Sverige, men till en viss gräns. När man som man tillåter en annan man beträda sin kvinna så har det gått väldigt långt och är  patetiskt och sorgligt, men som sagt, jag är inte din man och det är jag glad för - smaken är som baken och fortsätt vad ni håller på med, det är ett fritt land trots allt.
    Hvarf, är du dum på riktigt eller spelar du?
    Skolflicka, revirtänk, patetiskt och sorgligt. Din vokabulär tyder på att du är en flashback hängande 40 årig oskuld som blivit bedragen av den enda flicka du någonsin kramat. Sluta använda termer du sett på Animal Planet och acceptera att sex är bara sex för vissa personer, kärlek behöver inte vara inblandat.

Själv unnar jag mer än gärna min fru att ha storkukade älskare, liksom hon unnar mig att ha sillikonpumpade bimbosar som KK eller älskarinnor utan att för den sakens skull vilja att hon opererar sig och skaffar större tuttar. För mig kommer hon alltid vara nummer 1, som jag unnar allt vad hon vill ha i livet, liksom hon unnar mig.
    Du kommer aldrig fatta vad det innebär att unna sin partner sex vid sidan av, av dina inlägg så avslöjar du att du är en självisk, svartsjuk och osäker person.

Har själv haft både trekant och partnerbyte med min fru, vår kärlek är starkare än någonsin och övervinner det mesta i dagens samhälle. Dock har jag svårt att smälta att hon håller på AIK, om vi någonsin skulle skiljas så kommer der att vara en betydande  orsak ;)
  • AQA
    Anonym (Nöjd) skrev 2011-12-09 22:14:25 följande:
    Sluta tänk så mycket AQA.Tänker man för mycket får man aldrig roligt.Livet är kort och vi är i grunden djur.Att vara monogana hela livet är inte normalt heller.Om några år kanske du förstår mig.

Har jag sagt något om monogana? Jag är själv öppen för experiment med flera, men när det kommer in en massa krav om egenskaper personen man tar in ska ha och man börjar väga dom mot sig själv och kommer fram till att man själv inte har några av dom, då blir det fel. Då är det ju egentligen inte jag som är den som tänder min partner mest sexuellt, utan andra personer och deras egenskaper. Vist som du säger, det är skillnad på sex och kärlek, men en relation ska även ha ett fungerande sexliv och då vill jag vara den som min partner tänder mest på, inte den tredje parten man tar in i sexlivet. Så funkar jag.
  • Anonym (Nöjd)
    Anonym (Man i öppet förh) skrev 2011-12-10 00:46:13 följande:
    Hvarf, är du dum på riktigt eller spelar du?
    Skolflicka, revirtänk, patetiskt och sorgligt. Din vokabulär tyder på att du är en flashback hängande 40 årig oskuld som blivit bedragen av den enda flicka du någonsin kramat. Sluta använda termer du sett på Animal Planet och acceptera att sex är bara sex för vissa personer, kärlek behöver inte vara inblandat.

Själv unnar jag mer än gärna min fru att ha storkukade älskare, liksom hon unnar mig att ha sillikonpumpade bimbosar som KK eller älskarinnor utan att för den sakens skull vilja att hon opererar sig och skaffar större tuttar. För mig kommer hon alltid vara nummer 1, som jag unnar allt vad hon vill ha i livet, liksom hon unnar mig.
    Du kommer aldrig fatta vad det innebär att unna sin partner sex vid sidan av, av dina inlägg så avslöjar du att du är en självisk, svartsjuk och osäker person.

Har själv haft både trekant och partnerbyte med min fru, vår kärlek är starkare än någonsin och övervinner det mesta i dagens samhälle. Dock har jag svårt att smälta att hon håller på AIK, om vi någonsin skulle skiljas så kommer der att vara en betydande  orsak ;)
    Vad lustigt..tänkte också på flashback när jag läste hans inlägg..:)
  • Anonym (Nöjd)
    fkimpossibletard skrev 2011-12-09 23:14:47 följande:
    Det tyder på att din man har en tandpetare, patetiskt inlägg
    Nä,min sambo har en alldelles perfekt lagom stor penis.. Skulle som sagt aldrig vilja ha något förhållande med någon som har en jättepenis.. Tex därför man inte kan ha analsex..  
  • DaPinch
    Anonym (Nöjd) skrev 2011-12-04 14:09:49 följande:
    Jag och min sambo har länge drömt att ha med en till kille i sängen och sagt och gjort så bjöd vi hem en man från bodykontakt igår. Det bästa jag har gjort. Trodde det skulle vara jätteläskigt och nervöst men det var inga problem alls.   Så för er som funderar.. sluta fundera och bara gör...ni kommer säkert inte ångra er....Man lever bara en gång..ellerhur.
    Underbart!!!  Och grattis!
  • Binary

Hallå TS, och grattis.

Det finns alltid personer som anser att monogami är det enda rätta och som inte kan se andras sexuella experiment för vad det är, ett försök med lust i åtanke och att skaffa sig själv njutning. Så länge det inte skadar någon så finns det i mina ögon ingen anledning till att klaga.

Ha så skoj, kom bara ihåg att ha en väldigt öppen kommunikation med din partner för att undvika eventuella missförstånd.

sextankar.nu - En mans tankar om sex
  • AQA
    Anonym (Nöjd) skrev 2011-12-10 10:56:10 följande:
    Nä,min sambo har en alldelles perfekt lagom stor penis.. Skulle som sagt aldrig vilja ha något förhållande med någon som har en jättepenis.. Tex därför man inte kan ha analsex..  

Hur kommer det sig då att du aktivt valde en större på den andre mannen?
  • Anonym (Nöjd)
    AQA skrev 2011-12-10 15:56:46 följande:
    Hur kommer det sig då att du aktivt valde en större på den andre mannen?
    Därför att jag var sugen på en större kuk just för den kvällen. I min fitta alltså.
    Men alltså..vi satt inte och enbart suktade efter en bjässe precis som ni får det att låta som..   Min sambo ville främst se mig med en större och jag sa inte nej tack:)   Jag valde främst älskaren pga hans ansikte..och hans kropp som är snarlikt min sambos..
  • Anonym (Nöjd)
    Binary skrev 2011-12-10 12:47:36 följande:
    Hallå TS, och grattis.

Det finns alltid personer som anser att monogami är det enda rätta och som inte kan se andras sexuella experiment för vad det är, ett försök med lust i åtanke och att skaffa sig själv njutning. Så länge det inte skadar någon så finns det i mina ögon ingen anledning till att klaga.

Ha så skoj, kom bara ihåg att ha en väldigt öppen kommunikation med din partner för att undvika eventuella missförstånd.
    tack:)
Svar på tråden Min första trekant:)