Hvarf skrev 2011-12-09 23:00:50 följande:
Hade din man varit man nog så hade du inte bönat och längtat efter att åter få känna den andra manens kuk i dig samtidigt som din man sitter där och betraktar er som en underlägsen skolflicka. Det är naturligt för män/hanar att utöva ett revirtänk mot andra biologiskt sett eftersom man vill säkerställa att det är ens egna spermier och gener som förs vidare, din man verkar som sagt ha tappat allt. Han kanske är genusforskare?
Det är positivt att det blivit mer jämställt i Sverige, men till en viss gräns. När man som man tillåter en annan man beträda sin kvinna så har det gått väldigt långt och är patetiskt och sorgligt, men som sagt, jag är inte din man och det är jag glad för - smaken är som baken och fortsätt vad ni håller på med, det är ett fritt land trots allt.
Hvarf, är du dum på riktigt eller spelar du?
Skolflicka, revirtänk, patetiskt och sorgligt. Din vokabulär tyder på att du är en flashback hängande 40 årig oskuld som blivit bedragen av den enda flicka du någonsin kramat. Sluta använda termer du sett på Animal Planet och acceptera att sex är bara sex för vissa personer, kärlek behöver inte vara inblandat.
Själv unnar jag mer än gärna min fru att ha storkukade älskare, liksom hon unnar mig att ha sillikonpumpade bimbosar som KK eller älskarinnor utan att för den sakens skull vilja att hon opererar sig och skaffar större tuttar. För mig kommer hon alltid vara nummer 1, som jag unnar allt vad hon vill ha i livet, liksom hon unnar mig.
Du kommer aldrig fatta vad det innebär att unna sin partner sex vid sidan av, av dina inlägg så avslöjar du att du är en självisk, svartsjuk och osäker person.
Har själv haft både trekant och partnerbyte med min fru, vår kärlek är starkare än någonsin och övervinner det mesta i dagens samhälle. Dock har jag svårt att smälta att hon håller på AIK, om vi någonsin skulle skiljas så kommer der att vara en betydande orsak ;)