AQA skrev 2011-12-09 04:38:52 följande:
NicKnejm:
Jag förstår ditt resonemang och jag är själv nyfiken på det där med fler än två.
Men det jag inte kan förstå är hur man kan säga att man är fullt nöjd med en storlek för att sedan aktivt välja en större. Visst om man väljer efter hur den man vill ha med beter sig och känns vettig och sen om kuken är lite större, mindre eller lika stor blir vad det blir. Men ett aktivt val utifrån storlek och sen hävda att man är nöjd med det man har sen innan? Nja, visst, kanske ett tag. Frågan är hur många av dessa par som går denna väg och aktivt plockar in en större som andra man fortfarande hänger ihop något år senare. Det skulle vara intressant att få statistik på.
Jag tror också att det inte är många killar som egentligen vill att den andre har större, men att man har hört tjejen nämna det och man spelar med i rädsla för att bli ivägskickad annars förr eller senare. Det är väl möjligen dom underlägsna killar som skulle gå med på vad som helst bara tjejen håller sig kvar som frivilligt går med på det. Du skriver "en stor man som med pondus sätter på min tjej". Är det inte den du vill vara? Du underställer dig en annan kille som tar din tjej, hur länge tror du då att du kommer vara intressant i tjejens ögon?
Jag tror också man flyttar upp ribban. Hur intressant blir sexet bara två med den man är "nöjd" med, när man blir van med två varav en större? Helt plötsligt är det bara det där "hobbysexet" köttsligt och okomplicerat som lockar, där man får en större (bonus). Hur länge håller det? Kommer man då som kille känna sig väl till mods?
Haha..tror knappast min sambo spelar med och är rädd för att bli dumpad för att han har en mindre penis än vad våran älskare hade. Man är väl inte ihop med någon bara för penisens skull??!! Jag är ihop med min sambo för att jag älskar honom..han är unik..inte som någon jag mött.. öppensinnad som jag och med ett hjärta av guld.. Finns en massa bra saker med honom och många skulle behöva ha en sån fantastisk sambo helt ärligt..
Sen som jag har skrivit tidigare skiljer jag på sex och kärlek... är nog unik som kvinna på den fronten verkar det som.. Har aldrig haft problem med one night stands tex.. känslor och sex är två olika saker för mig.
Sen kan jag väl också säga..att hur många par håller i längden där man inte får gå utanför ribban lite? Inte många.. Otroheten är hög och det beror kanske just på det..vad vet jag?
Vi är ju bara djur..
Men delar man inte samma livsfilosofi ska man nog absolut inte syssla med sånt här..