• Anonym (Nöjd)

Min första trekant:)

Jag och min sambo har länge drömt att ha med en till kille i sängen och sagt och gjort så bjöd vi hem en man från bodykontakt igår. Det bästa jag har gjort. Trodde det skulle vara jätteläskigt och nervöst men det var inga problem alls.   Så för er som funderar.. sluta fundera och bara gör...ni kommer säkert inte ångra er....Man lever bara en gång..ellerhur.

• Svar på tråden Min första trekant:)
  • AQA
    Anonym (Nöjd) skrev 2011-12-08 13:38:58 följande:
    Sen valde vi en kille med lite större kuk än min sambos..det var min sambos (och min;) )  önskan.. han har alltid velat se mig med en större kuk..

Får man fråga varför du ville välja en större kuk? Är du inte nöjd med din sambos storlek?
  • Anonym (tjej)

Jag (tjej) har haft trekant 2 gånger. Båda med två killar men aldrig med något par.
    Jag älskar att bli tagen av 2 killar men samtidigt skulle jag aldrig ens våga föreslå det för min nuvarande pojkvän eftersom han är svartsjuk och det är jag med. Kan inte tänka mig honom med någon annan.

• Anonym (Nöjd)

Jo,jag är nöjd med den och vad han gör med den absolut.Den e alldeles lagom ,inte liten heller...men stort är ju bara en bonus om man är låt vill säga.. skulle nog inte vilja vara ihop med någon som hade jättestor.

• Anonym (Nöjd)

Jag är också svartsjuk av mig..men det här gör vi ju tillsammans och för varandra.Han vill,jag vill..handlar ju om sex inte om att bilda en relation..

• AQA
    Anonym (Nöjd) skrev 2011-12-08 20:28:22 följande:
    Jo,jag är nöjd med den och vad han gör med den absolut.Den e alldeles lagom ,inte liten heller...men stort är ju bara en bonus om man är låt vill säga.. skulle nog inte vilja vara ihop med någon som hade jättestor.

Det där har jag lite svårt att förstå, det är därför jag frågar. Men om man sitter nöjd med något så väljer man väl det? Att du väljer en större innebär ju att du egentligen inte är riktigt nöjd, annars hade det ju inte vart intressant att välja en större?

Du skirver bonus, det innebär ju alltså att det finns något som gör dig nöjd som du väljer att välja före den storlek din sambo har. Är du då nöjd med hans? 
  • NicKnejm

AGA:

Det är inte så konstigt. TS och sin man har inte deltagit i trekant för snoppen allena. Men när de ändå skall ha "äventyr" i sänghalmen har de sökt ngt som bägge tänder på, en lite större snopp.

Nu skall jag inte lägga ord i mun på TS men om jag utgår från mig och min tjejs inställning (som påminner jättemycket om TS och sin man), så tycker jag det är supertändande med en stor man och som med pondus sätter på min tjej. Samtidigt lockas min flickvän också av det utan att det betyder hon tycker jag är dålig eller otillräcklig. Det är sex med extra krydda i ngåot som kan kallas "hobbysex", där köttslig och okomplicerad njutning är målet.. Är ett par säkra i varandra och har en rotad kärlek och trygghet så utgör inte en extraman något hot, vad han än gör eller ser ut.

Jag som man skulle njuta fullt ut ifall min tjej fick behandling av mig och en annan. Flera tungor, händer etc, etc.  

• AQA

NicKnejm:

Jag förstår ditt resonemang och jag är själv nyfiken på det där med fler än två.

Men det jag inte kan förstå är hur man kan säga att man är fullt nöjd med en storlek för att sedan aktivt välja en större. Visst om man väljer efter hur den man vill ha med beter sig och känns vettig och sen om kuken är lite större, mindre eller lika stor blir vad det blir. Men ett aktivt val utifrån storlek och sen hävda att man är nöjd med det man har sen innan? Nja, visst, kanske ett tag. Frågan är hur många av dessa par som går denna väg och aktivt plockar in en större som andra man fortfarande hänger ihop något år senare. Det skulle vara intressant att få statistik på.

Jag tror också att det inte är många killar som egentligen vill att den andre har större, men att man har hört tjejen nämna det och man spelar med i rädsla för att bli ivägskickad annars förr eller senare. Det är väl möjligen dom underlägsna killar som skulle gå med på vad som helst bara tjejen håller sig kvar som frivilligt går med på det. Du skriver "en stor man som med pondus sätter på min tjej". Är det inte den du vill vara? Du underställer dig en annan kille som tar din tjej, hur länge tror du då att du kommer vara intressant i tjejens ögon?

Jag tror också man flyttar upp ribban. Hur intressant blir sexet bara två med den man är "nöjd" med, när man blir van med två varav en större? Helt plötsligt är det bara det där "hobbysexet" köttsligt och okomplicerat som lockar, där man får en större (bonus). Hur länge håller det? Kommer man då som kille känna sig väl till mods? 

• Anonym (Nöjd)
    AQA skrev 2011-12-09 04:38:52 följande:
    NicKnejm:

Jag förstår ditt resonemang och jag är själv nyfiken på det där med fler än två.

Men det jag inte kan förstå är hur man kan säga att man är fullt nöjd med en storlek för att sedan aktivt välja en större. Visst om man väljer efter hur den man vill ha med beter sig och känns vettig och sen om kuken är lite större, mindre eller lika stor blir vad det blir. Men ett aktivt val utifrån storlek och sen hävda att man är nöjd med det man har sen innan? Nja, visst, kanske ett tag. Frågan är hur många av dessa par som går denna väg och aktivt plockar in en större som andra man fortfarande hänger ihop något år senare. Det skulle vara intressant att få statistik på.

Jag tror också att det inte är många killar som egentligen vill att den andre har större, men att man har hört tjejen nämna det och man spelar med i rädsla för att bli ivägskickad annars förr eller senare. Det är väl möjligen dom underlägsna killar som skulle gå med på vad som helst bara tjejen håller sig kvar som frivilligt går med på det. Du skriver "en stor man som med pondus sätter på min tjej". Är det inte den du vill vara? Du underställer dig en annan kille som tar din tjej, hur länge tror du då att du kommer vara intressant i tjejens ögon?

Jag tror också man flyttar upp ribban. Hur intressant blir sexet bara två med den man är "nöjd" med, när man blir van med två varav en större? Helt plötsligt är det bara det där "hobbysexet" köttsligt och okomplicerat som lockar, där man får en större (bonus). Hur länge håller det? Kommer man då som kille känna sig väl till mods? 
    Haha..tror knappast min sambo spelar med och är rädd för att bli dumpad för att han har en mindre penis än vad våran älskare hade.  Man är väl inte ihop med någon bara för penisens skull??!!  Jag är ihop med min sambo för att jag älskar honom..han är unik..inte som någon jag mött.. öppensinnad som jag och med ett hjärta av guld.. Finns en massa bra saker med honom och många skulle behöva ha en sån fantastisk sambo helt ärligt..
     Sen som jag har skrivit tidigare skiljer jag på sex och kärlek... är nog unik som kvinna på den fronten verkar det som.. Har aldrig haft problem med one night stands tex.. känslor och sex är två olika saker för mig.

Sen kan jag väl också säga..att hur många par håller i längden där man inte får gå utanför ribban lite? Inte många.. Otroheten är hög och det beror kanske just på det..vad vet jag?
     Vi är ju bara djur..

Men delar man inte samma livsfilosofi ska man nog absolut inte syssla med sånt här..
  • AQA
    Anonym (Nöjd) skrev 2011-12-09 09:36:52 följande:
    Haha..tror knappast min sambo spelar med och är rädd för att bli dumpad för att han har en mindre penis än vad våran älskare hade.  Man är väl inte ihop med någon bara för penisens skull??!!  Jag är ihop med min sambo för att jag älskar honom..han är unik..inte som någon jag mött.. öppensinnad som jag och med ett hjärta av guld.. Finns en massa bra saker med honom och många skulle behöva ha en sån fantastisk sambo helt ärligt..
     Sen som jag har skrivit tidigare skiljer jag på sex och kärlek... är nog unik som kvinna på den fronten verkar det som.. Har aldrig haft problem med one night stands tex.. känslor och sex är två olika saker för mig.

Sen kan jag väl också säga..att hur många par håller i längden där man inte får gå utanför ribban lite? Inte många.. Otroheten är hög och det beror kanske just på det..vad vet jag?
     Vi är ju bara djur..

Men delar man inte samma livsfilosofi ska man nog absolut inte syssla med sånt här..
    För en hel del tjejer verkar storleken ha en väldigt stor betydelse för vilken man väljer att vara ihop med. Allt annat kommer i andra hand på något vis.

Du skirver att du kan skilja på sex och kärlek. Om din sambo vill ta in en tjej i sexlivet, där han har krav på vilken ni ska välja, där han specifikt vill ha en tjej med egenskaper som du inte kan bidra med. Skulle det kännas ok för dig?

Att gå utanför ribban är en sak. Men om man höjer "bort" den ena parten, blir det bra i längden? Du säger att du vill ha en större för det är bonus. Bonus är en belöning, alltså är det något som du är mer nöjd med än din nuvarande även fast du är nöjd med den. Efter ett par gånger kanske du släpper loss mer och det kommer upplevas av din sambo som du njuter mer av den andra killen. Om det blir så, tror du han skulle känna sig väl till mods i längden då?
  • Anonym (Nöjd)
    AQA skrev 2011-12-09 11:31:11 följande:
    För en hel del tjejer verkar storleken ha en väldigt stor betydelse för vilken man väljer att vara ihop med. Allt annat kommer i andra hand på något vis.

Du skirver att du kan skilja på sex och kärlek. Om din sambo vill ta in en tjej i sexlivet, där han har krav på vilken ni ska välja, där han specifikt vill ha en tjej med egenskaper som du inte kan bidra med. Skulle det kännas ok för dig?

Att gå utanför ribban är en sak. Men om man höjer "bort" den ena parten, blir det bra i längden? Du säger att du vill ha en större för det är bonus. Bonus är en belöning, alltså är det något som du är mer nöjd med än din nuvarande även fast du är nöjd med den. Efter ett par gånger kanske du släpper loss mer och det kommer upplevas av din sambo som du njuter mer av den andra killen. Om det blir så, tror du han skulle känna sig väl till mods i längden då?
    Han får gärna vara med en annan kvinna när jag ser på. Det skulle tända mig rejält.  Har föreslagit det också,men det är ju svårt att hitta villiga tjejer trisst nog. Och självklart ska han få välja utseende då det är han som knullar henne..inte jag.. Men väljer han någon riktigt ful än skulle jag nog dock ha svårt för det.. Typ nån tjockis eller så.. Det ska ju som sagt vara skönt för oss båda två..både för den som ser på och den som tar och ger..    Likaväl som han kan säga nej om han inte tycker den jag väljer är attraktiv..
Svar på tråden Min första trekant:)