• Anonym (Nöjd)

Min första trekant:)

Jag och min sambo har länge drömt att ha med en till kille i sängen och sagt och gjort så bjöd vi hem en man från bodykontakt igår. Det bästa jag har gjort. Trodde det skulle vara jätteläskigt och nervöst men det var inga problem alls.   Så för er som funderar.. sluta fundera och bara gör...ni kommer säkert inte ångra er....Man lever bara en gång..ellerhur.

• Svar på tråden Min första trekant:)
  • plast killen

Lovar att berätta när min första 3kant infinner sig ;)

• Anonym (Nöjd)

Gör gärna det.

• Anonym (Oxå nöjd)

Jag och min fru har ibland trekant med en killkompis. Vi gillar det alla tre, men nu var det ett bra tag sedan. Längtar till nästa gång. Ts, tyckte du inte det var jobbigt att vara med någon du aldrig träffat? Vi skulle aldrig kunna tänka oss det. Känns så bra att veta vem man har med sig i sexet.

• Anonym (Nyfiken)

Tycker fortfarande att trådstartaren skall berätta lite mer i detalj hur det gick tillväga

• Anonym (vem frågar hur?)

Har funderat lite på vem eller snarare hur man lägger fram en sånhär grej med trekant i ett parförhållande om det inte kommit upp lite skämtsamt tidigare i relationen. Visst man känner väl sin partner nogorlunda efter ett par år tillsammans, men ändå? Hur berättar man om en sådan här "fantasi"? "Risken" är ju att det blir platt fall och kanske en lavett :)

Hur gjorde ni TS?

• Anonym (Nöjd)
    Anonym (Oxå nöjd) skrev 2011-12-08 08:46:00 följande:
    Jag och min fru har ibland trekant med en killkompis. Vi gillar det alla tre, men nu var det ett bra tag sedan. Längtar till nästa gång. Ts, tyckte du inte det var jobbigt att vara med någon du aldrig träffat? Vi skulle aldrig kunna tänka oss det. Känns så bra att veta vem man har med sig i sexet.
    Och vi skulle aldrig kunna tänka oss någon vi känner! Aldrig i livet..vem skulle det vara liksom?
  • Anonym (Nöjd)
    Anonym (vem frågar hur?) skrev 2011-12-08 12:27:44 följande:
    Har funderat lite på vem eller snarare hur man lägger fram en sånhär grej med trekant i ett parförhållande om det inte kommit upp lite skämtsamt tidigare i relationen. Visst man känner väl sin partner nogorlunda efter ett par år tillsammans, men ändå? Hur berättar man om en sådan här "fantasi"? "Risken" är ju att det blir platt fall och kanske en lavett :)

Hur gjorde ni TS?
    I vårt fall så pratade vi tidigt om det i relationen.. jag är själv ganska öppen av mig.. sex är ju naturligt och självklart något man pratar om för min del.. fantasier har ju alla..
     Sedan var det han som introducerade bodycontakt och ville göra det på riktigt.. och jag har dragit mig länge för det pga min blyghet mest igentligen..och rädsla för att tänk om man ej tänder på personen.. men jag har ju alltid velat..även tänkt på sexklubb och så..
    Men så var vi lite fulla i lördags och vårat sexliv har ju inte varit toppen direkt sista halvåret med två barn tätt och så.. så då ville jag plötsligt.. ..  Efter fyra års pratande alltså..

Så i detalj hittade vi en man direkt..som jag valde ut:) Han kom hem till oss..vi småpratade lite..tog ett glas vin,sedan frågade han vad vi eller främst jag ville ha ut av detta.. sedan föreslog han att vi skulle klä av oss..och sedan så frågade jag honom vad han hade lust med..jag var riktigt tänd då av att bara se min sambo sitta där med en annan kille bredvid sig ..två kukar ..hårda och väntandes på mig.. de hade kallingar på sig..men man såg ju att det var hårt där inne..
     Han föreslog att jag skulle suga lite på hans kuk och bara känslan att min sambo ser detta är ju sååå sexigt och förbjudet nästan..och jag såg i ögonvrån att han runkade..sedan sög jag även en stund på honom och de kände på mig överallt..på brösten,mellan benen..rumpan.. Sedan red jag hans stora kuk..och sedan sambons och det sögs och knullades och slickades..ja... var helt underbart..
    min sambo älskade det lika mycket som jag.. och jag kunde hela tiden avbryta om jag ville.. Vi höll nog på 2 timmar eller nått.. 
  • Anonym (Nöjd)

Sen valde vi en kille med lite större kuk än min sambos..det var min sambos (och min;) )  önskan.. han har alltid velat se mig med en större kuk..

• NicKnejm

Tack för infon. Känner igen mig själv och tjejen i er och hur du beskriver blygheten/osäkerheten. Vi går också igennom "prata om det" fasen. Må det ta 4 år. Worth waiting for.

• Anonym (Nöjd)
    NicKnejm skrev 2011-12-08 15:40:16 följande:
    Tack för infon. Känner igen mig själv och tjejen i er och hur du beskriver blygheten/osäkerheten. Vi går också igennom "prata om det" fasen. Må det ta 4 år. Worth waiting for.
    definitivt...  :)
Svar på tråden Min första trekant:)