• Anonym (Nöjd)

Min första trekant:)

Jag och min sambo har länge drömt att ha med en till kille i sängen och sagt och gjort så bjöd vi hem en man från bodykontakt igår. Det bästa jag har gjort. Trodde det skulle vara jätteläskigt och nervöst men det var inga problem alls.   Så för er som funderar.. sluta fundera och bara gör...ni kommer säkert inte ångra er....Man lever bara en gång..ellerhur.

• Svar på tråden Min första trekant:)
  • Anonym (Nöjd)

Sluta tänk så mycket AQA.Tänker man för mycket får man aldrig roligt.Livet är kort och vi är i grunden djur.Att vara monogana hela livet är inte normalt heller.Om några år kanske du förstår mig.

• Anonym (Cuckquroius)

Det är väl så det går i bland när det blir cuckolding av det hela. Vilket fascinerar mig men jag vill inte det ska bli så. Alltså ingen trekant för oss. För liten k.k för att det ska kännas bekvämt. Fast å andra sidan är jag biqurious. Så rådvill är jag.

• Hvarf

Herregud vad patetiska dagens svenska män är. Hur fan kan ni tillåta er kvinna att låta en annan man befrukta din partner? Alla naturliga instinkter och revirtänk som är normalt för människor och djur är borta, kvar är mesiga skal. Att ni dessutom tillåter er kvinna att välja en snyggare, mer vältränad och en med större kuk än er själva visar på hur mycket ni tänder på att vara små underlägsna fittor. Om er fru tjatar om att få knulla med en storkukad man, spola henne och låt henne göra det? Har ni ingen fucking värdighet...

• Anonym (Nöjd)
    Hvarf skrev 2011-12-09 22:30:43 följande:
    Herregud vad patetiska dagens svenska män är. Hur fan kan ni tillåta er kvinna att låta en annan man befrukta din partner? Alla naturliga instinkter och revirtänk som är normalt för människor och djur är borta, kvar är mesiga skal. Att ni dessutom tillåter er kvinna att välja en snyggare, mer vältränad och en med större kuk än er själva visar på hur mycket ni tänder på att vara små underlägsna fittor. Om er fru tjatar om att få knulla med en storkukad man, spola henne och låt henne göra det? Har ni ingen fucking värdighet...
    ehh..snyggare var han inte..mer vältränad..inte alls.. större kuk dock,men sämre på att slicka än min sambo
    Har aldrig tjatat mig till den här trekanten..det har jag ju skrivit....
    Så du menar att människans sexualitet enbart går ut på att kvinnan ska befruktas?? Varför skulle vi då känna lust i så fall..vi kvinnor alltså..
    Min sambo är ingen patetisk man..han är beskyddande,stor,stark och väldigt maskulin och trygg i sig själv..
     Jag tycker du är patetisk och otroligt inramad och tråkig som alla andra jävla svenssons..
  • Hvarf

Synd för dig att jag skiter i vad du tycker, men du kan ju sitta framför Idol med din underlägsna mes till man formad av den vidriga feminismen i Sverige och vänta på att en mer alfaman kommer hem och tar er båda bakifrån. Lev väl!

• Im Not Your Dolly

Tummen upp

If someone hurts you, cry a river, build a bridge & GET OVER IT!!!!!
  • Im Not Your Dolly

Till hvarf alltså. ... Skitmobil. Går inte att citera

If someone hurts you, cry a river, build a bridge & GET OVER IT!!!!!
  • Anonym (Nöjd)
    Hvarf skrev 2011-12-09 22:45:16 följande:
    Synd för dig att jag skiter i vad du tycker, men du kan ju sitta framför Idol med din underlägsna mes till man formad av den vidriga feminismen i Sverige och vänta på att en mer alfaman kommer hem och tar er båda bakifrån. Lev väl!
    Synd att vissa ska vara så jävla inramade och trångsynta..Tragisk är nästan vad det är.Kräks
  • Hvarf

Hade din man varit man nog så hade du inte bönat och längtat efter att åter få känna den andra manens kuk i dig samtidigt som din man sitter där och betraktar er som en underlägsen skolflicka. Det är naturligt för män/hanar att utöva ett revirtänk mot andra biologiskt sett eftersom man vill säkerställa att det är ens egna spermier och gener som förs vidare, din man verkar som sagt ha tappat allt. Han kanske är genusforskare?

Det är positivt att det blivit mer jämställt i Sverige, men till en viss gräns. När man som man tillåter en annan man beträda sin kvinna så har det gått väldigt långt och är  patetiskt och sorgligt, men som sagt, jag är inte din man och det är jag glad för - smaken är som baken och fortsätt vad ni håller på med, det är ett fritt land trots allt.

• fkimpossibletard

Det tyder på att din man har en tandpetare, patetiskt inlägg

Svar på tråden Min första trekant:)