• iväntanpådig

BF Augusti 2012

Vi har försökt få barn i 5 år utan ett enda plus. Har just Plus! Är förstås överlycklig men tillika skräckslagen/livrädd för missfall! Men som sagt man väntar inte missfall utan barn! Måste försöka intala sig det bara! Har haft lite läskig molvärk och det har tagits infektionsvärden för att utesluta infektion. Dessa visade ju ingenting! Tack och lov!

Undrar nu om någon vill följas åt till den beräknade dagen då vi ska få träffa våra bebisar och under tiden prata om allt mellan himmel ocvh jord!? Själv räknar jag BF enl. FL till 17/8 2012!

• Svar på tråden BF Augusti 2012
  • iväntanpådig

Vet hu det känns Carolina1 när alla runt omkring en är antingen gravida eller redan fått sina barn! Är det inte därför det är vår tur nu!? Så tycker jag!

Välkomna Carolina1 och baggs!! Hoppas alla vi får hänga med till august!

Jag har VUL 22/12 (extra pga av molvärken, ha inte vågat boka v7ś VUL ännu beror på hur det ser ut på torsdag! Hur går det för dig mounia78 fått tid för VUL??

• Baggs

Har ni ringt om tid för inskrivning? Det har inte jag, tänkte vänta till efter VULet - vis av erfarenheten från förra gången... :-/

• Carro34

Tack för ert stöd Jag vet att vi är många som upplevt/upplever samma sak men i vardagen hemma känner man sig lite ensam. Jag kommer inte skriva in mig förrän efter vul på IVF-kliniken. Skulle vara så jobbigt att ringa tillbaka och säga att det inte blev någonting. Min man är så övertygad om att allt kommer gå bra. Jag är precis tvärtom. Han står för det positiva och jag för det realistiska

• mounia78

Jag har ringt för att boka tid men de har stängt den här veckan, ska ringa på måndag. 
    Välkomna in i gänget Baggs o Carolina1. Den här första tiden är så jobbig, en evig väntan. Man oroar sig hela tiden , har konstiga drömmar och mår mkt illa.  Man försöker leva som vanligt o låtsas att allt är som vanligt men svårt att låta bli.
    Ja, sjöglimt du har rätt: Det är vår tur nu. Lycka till nu ni som ska på VUL. Jag väntar oxå m inskrivning till efter VUL.

Ha en trevlig helg Skrattande

• barnatro10

Hej på er!
    Som ni förstår av mitt "anv. namn" har vi försökt få barn ett bra tag, typ 4 år. Äntligen har vi fått ett plus. Tror jag är i v. 5+3, men vågar inte hoppas för mýcket än. Har haft 2 missfall under åren, det senaste i våras och gjort 5 ivf försök.

Men nu borde det vara vår tur! Får väl hoppas vi kan följa varandra här...

• Freakyme

Hej allihop och grattis till era plus!!
    Jag plussade i morse och är heeeelt överlycklig!! har längtat efter barn de senaste 8 åren men har inte träffat den rätte förrän för 1,5år sedan. Nu ÄNTLIGEN är det dags.

Det verkar som att flera av er har haft det svårt för att bli gravida. Extra stort grattis till Er som fått kämpa så. Får man joina tråden även om man inte kämpat lika länge?

• Freakyme

1/8

2/8

3/8

4/8

5/8

6/8

7/8

8/8

9/8

10/8

11/8

12/8

13/8

14/8

15/8

16/8

17/8 Sjöglimt 26 år ICSI 1 FET1 första barnet.

18/8 Freakyme 27 år, 4e försöket.

19/8

20/8

21/8

22/8

23/8

24/8

25/8

26/8

27/8

28/8

29/8

30/8

31/8

• Lillismaj

Jag hoppar också in här. Är i v. 6+1 ska på vul på tisdag.
    Grattis till er alla! Vilken norm lycka detta är.
    Har en dotter som vi fick på tredje IVF-försöket för 3½ år sen och så nu har jag plussat på första IVF.

Fy sjutton vad jag mår illa. Det blir värre för varje dag som går. Har inte börjat kräkas än men det kommer när som helst. Sist låg jag i sängen och sprang in på toa och mådde pyton i fyra månader.
    Ingen av er här skriver att ni mår illa?
    Någon som äter åksjuketabletter? När började ni med dem?

• Loddi

Hej!
    Hoppar åxå in här, plussade igår efter många års kämpande, (tror detta är 10:de ruvningen) å äntligen har vi fått ett pluss.
    Känns helt overkligt!! hoppas bara nu att den/de stanna kvar. Fick 2 blastocyster insatta den 3/12.
    Glömde i glädjen/tårana/skräcken att fråga min läkare vad mitt Hcg värde var.
    Mår bra förutom oron att det ska gå åt skogen.
    När ska/kann man göra första vul???

Kram

• Loddi

1/8

2/8

3/8

4/8

5/8

6/8

7/8

8/8

9/8

10/8

11/8

12/8

13/8

14/8

15/8

16/8

17/8 Sjöglimt 26 år ICSI 1 FET1 första barnet.

18/8 Freakyme 27 år, 4e försöket.

19/8 Loddi 10:de ruvningen!

20/8

21/8

22/8

23/8

24/8

25/8

26/8

27/8

28/8

29/8