• iväntanpådig

BF Augusti 2012

Vi har försökt få barn i 5 år utan ett enda plus. Har just Plus! Är förstås överlycklig men tillika skräckslagen/livrädd för missfall! Men som sagt man väntar inte missfall utan barn! Måste försöka intala sig det bara! Har haft lite läskig molvärk och det har tagits infektionsvärden för att utesluta infektion. Dessa visade ju ingenting! Tack och lov!

Undrar nu om någon vill följas åt till den beräknade dagen då vi ska få träffa våra bebisar och under tiden prata om allt mellan himmel ocvh jord!? Själv räknar jag BF enl. FL till 17/8 2012!

• Svar på tråden BF Augusti 2012
  • barnatro10

Åh vad tråkigt att läsa, ledsen för er skull! Skickar över några styrkekramar!!! Hoppas att det snart blir er tur!!!

Själv ligger jag på soffan för andra dagen i rad (8+3), är sååå sjukt trött, småillamående och ännu mera trött. Har fortfarande så ont i brösten.

Någon som är lika trött?

• Carro34

Mimmi och Loddi: jag blir jätte ledsen för er skull. Så himla tråkigt Rynkar på näsan kan inte ens föreställa mig hur jobbig det är. kramar till er

• Lillismaj

Mimmi80 och Loddi: Å nej vad tråkiga nyheter! Beklagar verkligen. Man vet inte vad man ska säga, det är så orättvist!

• Majsan77

Mimmi och Loddi: Åh, vad tråkigt att höra. Ta hand om er. Kramar

• Freakyme

Lider mer er Mimmi och Loddi!!! Hoppas verkligen att 2012 blir fyllt av lycka och välgång för er från och med nu!!

• Baggs

På väg mot MVC och första besöket där som är hos gynläkaren och förhoppningsvis VUL! I hlegen har jag haft ont i magen och jag är orolig för att det inte skall stå rätt till... Är supernervös nu, men som tur är är det ju om en stund bara, så jag slipper vänta hela dagen!!!

Svar på tråden BF Augusti 2012