• Gostess

I hopp om en liten 2012

I den här tråden kan vi som hoppas på en liten 2012 följas åt och prata av oss....

Jag är en tjej på 27 år.
    Har en son på 4 år och nu tyckte vi det va dags att skaffa ett syskon...
    Jag slutade me mina p-piller december 2010.
    Lyckades bli gravid mars -10, men det slutade i ett missfall i vecka 6-7...
    Sen dess har vi försökt bli gravida igen utan resultat Rynkar på näsan

Så nu hoppas vi att 2012 är vårat år! 
    För vi längtar så efter en liten till!    

Hoppas vi är flera som kan skriva och följas åt!          

• Svar på tråden I hopp om en liten 2012
  • mama90j
    pheia skrev 2012-01-30 19:28:33 följande:
    Jag kunde inte hålla mig, testade efter middagen. Fick ett väldigt tydligt plus!! Vågar jag att vara lycklig? Nu är jag istället livrädd för missfall... Är ju bara i vecka 3+3...
    Stort grattis!
  • Fiafisen

Pheia och lyckligkvinna: Å va kul!! Stort grattis till er båda!!

Funderar på art testa till morgonen. BIM -2 eller 3 då. Vågar inte hoppas på positivt då jag har noll symptom. Men håll tummarna!

• pheia

Vet inte om jag vågar vara glad längre, i morse när jag vaknade hade jag rosa flytning... Ändå är det BIM på fredag... Är så orolig, eftersom jag sist fick missfall. Men pluset igår var så starkt, hur kan kroppen jäklas så här med mig? Ska jag vara väldigt orolig tror ni?

• Fiafisen

Är väl ganska vanligt att ha rosa flytningar eller liten blödning i början? Men förstår såklart din oro! Är det ingen större blödning borde det väl inte vara någon fara.. Hoppas det går bra!

Mitt test va tokblankt imorse.. Väntar till BIM nu..

• Lyckligkvinna

Pheia: Förstår om du blir orolig men det är nog ingen fara. Kan väl vara rätt vanligt med blödningar i börjar. Skickar styrkekramar till dig!!!! Tack så mycket allesammans. Har tänkt att testa mig igen imorgon då strecket var/är ganska svagt. Jag tog ju iofs testerna på em och kvällen. Om det hela går vägen är BF 8/10, enligt en uträkning på nätet. Vi får se. Håller en tumme för er andra nu med BIM i dagarna.

• pheia

Tack för era ord och stöd!! Var och kikade nu och flytningarna har ändrat nyans och är nu mer vit/beiga... Får hoppas att det håller i sig! Som ni säger är det väldigt vanligt, och det vet jag ju själv innerst inne. Särskilt eftersom BIM är på fredag och pluset igår var så starkt. Hoppas hoppas hoppas att det är vår tur att få behålla vår lilla grodd denna gång bara.

Är så glad för er som plussat och håller tummarna för er som väntar på BIM. Hoppet finns, framför allt så länge tant Röd håller sig borta... Försök att inte stressa för mkt, ta hand om er!

Stora kramar och TACK än en gång.

• Lyckligkvinna

Pheia: åh vad bra. Hoppas det fortsätter så! :)

Svar på tråden I hopp om en liten 2012