Sveriges mästerkock
Varför har inte den här tråden startats??
Serien började ju i måndags!!
Redan fått någon favorit?
Varför har inte den här tråden startats??
Serien började ju i måndags!!
Redan fått någon favorit?
Tyvärr rätt person som åkte ut även om han var rolig att se i tv. Lycka till Per, öppnar du restaurang kommer jag gärna och äter där!
Alltså Sigrid, hon är lite för mkt hela tiden. Undra om hon alltid är sån och orkar ngn umgås med henne i sådana fall?
Synd att Mattias fick lämna.. =/
Jag är inte heller så mycket för Sigrid, men huryn gillar henne!
Synd att Mattias fick åka... Fast min favorit är Urban, tätt följt av Sigrid! Tyvärr så stör jag mig också jätte jätte mycket på Mirjam. Inte på det sättet att jag "snackar skit" och kallar henne saker, det är väl liksom inget fel på henne. Det jag tycker är jobbigt är hur hon pratar och så tycker jag hon är lite....seg???...
Min sambo stör sig också på Mirjam, att hon är så "seg" haha .
Så kul när han vrider sig i soffan när hon pratar!
Jag tycker att dom får lite svåra uppgifter att göra.Dom är ju inte utbildade kockar.(Än) om dom nu blir de.Hade jag varit med där så hade jag inte ens vetat vad en Canape va för något.Jag har ändå lagat mat i 35 år.Jag kan laga mat med jag hade nog inte velat vara med där.Som de som dom skulle göra idag dom som förlorade.Hollandäsås eller va de bearnesås.Spelar ingen roll jag kan inte göra någon sås alls av dom.Om jag nu inte får en kokbok för då e de ju inte så svårt.Tycker ni samma som jag eller.??????
Jag tycker också det är svåra uppgifter. Inte för att jag är så matlagnings intresserad själv, men även om man är amatörkock känns det svårt tycker jag. Tex så kan det väl inte varit på allvar att dom själva skulle göra 4000 snittar och vara TVUNGNA att vara klara en viss tid, för att gästerna bara var där 15 min innan de gick vidare på möte? Sätter man verkligen en sådan uppgift på amatör kockar??
Mirjam alltså...
Hm...