Sveriges mästerkock
Varför har inte den här tråden startats??
Serien började ju i måndags!!
Redan fått någon favorit?
Varför har inte den här tråden startats??
Serien började ju i måndags!!
Redan fått någon favorit?
Smart
/Bondmoran
www.bondmoran.nu
Jag förstår inte att ni tycker Josephine är störig med översittarattityd osv. Har aldrig ens tänkt tanken. Tycker hon är jävligt duktig, raka puckar och säger vad hon tycker. Jag skulle jättegärna ha henne i mitt kök. Hon är duktig på att styra, organisera och hålla många bollar i luften. Ofta får hon ta på sig ledarrollen då de andra fegar ur. Modig och duktig. Hoppas verkligen hon vinner.
Ärligt talat så... inte för att vara elak, men jag tror att det är något med Josephines utseende som gör att man stör sig på henne. De tättsittande ögonen och så.
Den enda som verkligen lagar mat med elegans och känsla är Sigrid. Hur uppläggningen ser ut är enormt viktig för matupplevelsen - vem vill beställa in en efterrätt på en fin krog om man får Urbans pannkakor eller Josephines dutt? Hoppas de får en ny tävlingsomgång där de får laga precis vad de vill, då kanske de kan locka fram lite finare grejer från deltagarna!
Det har du rätt i pluvdo. Sigrid har lyft sig i håret och lämnat den bruna maten bakom sig.
Josephine gjorde en jättesnygg uppläggning tidigare i tävlingen men verkade ha missat det senast.
Jag tror att Sigrid eller kanske Josephine vinner. Tycker inte hon är så hemsk - det är ju en tävling och TV visar vad de vill, vilket leder til att tittarna får en viss bild av någon. Är hon inte någon slags arbetsledare i mataffären där hon jobbar? Vissa är bättre på att styra än andra...
Jag vet vem som vinner ;)
bara att sätta in 1000:- i min inbox så skickar jag vinnarens namn ;)
Jag har så svårt för Sigrid... Men kan inte sätta fingret på varför. Kan det vara sättet hon pratar på? Tycker hon verkar jättekonstig.