• tingeling08

Sveriges mästerkock

Varför har inte den här tråden startats??
    Serien började ju i måndags!!

Redan fått någon favorit? 

• Svar på tråden Sveriges mästerkock
  • blåbär02

Inte bara jag som stör mig på Josephine Kräks
    Hon är alldeles för självgod. vem skulle vilja jobba i hennes kök liksom..?!?

Jag diggar Dennis.   

• pluvdo
    blåbär02 skrev 2012-03-08 09:28:40 följande:
    Inte bara jag som stör mig på Josephine Kräks
    Hon är alldeles för självgod. vem skulle vilja jobba i hennes kök liksom..?!?

Jag diggar Dennis.   
    Ja, Dennis verkar trevlig också. Ser alltid så glad ut.
  • Nikhita

Rätt person fick åka. Jag håller på Marco & Urban.
    Dottern min på 6 år håller på Sigrid

I don't worry cause everything's gonna be alright
  • Flashbulb

Förra årets svar på sur kärring var hon som var i final från göteborg. Vad hette hon nu igen? Helvete vad jobbig hon var. Jävla arrogant också. Iår är det Josephine som är sur kärringen tycker jag.

• Snöviolen
    Flashbulb skrev 2012-03-09 00:27:54 följande:
    Förra årets svar på sur kärring var hon som var i final från göteborg. Vad hette hon nu igen? Helvete vad jobbig hon var. Jävla arrogant också. Iår är det Josephine som är sur kärringen tycker jag.
    Jenny hette hon eller Jennifer.
  • blåbär02
    Flashbulb skrev 2012-03-09 00:27:54 följande:

Jenny ja! Haha.
    Hon som sa att Per inte var en riktig kock för att han gav henne poäng så  hon precis förlorade.. haha.

Per Morberg har haft två (eller fler) matprogram som går i repriser hela tiden och gett ut en massa böcker..
    Men nej, en riktig kock är han inte...?! Mupp.  
  • Tant Groda

Hoppar in här.

Är gift med en kock och det känns som om många glamoriserar kockyrket! Väldigt få och speciellt tjejerna verkar förstå vad det handlar om.

Gillar pogrammet och favoriten är nog Urban

• MissBakpulver

Per Morberg är en riktigt kock.Han utbildade sig till kock vid Kristinebergs hotell och restaurangskola och har jobbat på bland annat Riche, Café Opera, Club Alexandra och Tullgarns värdshus. Men en mupp kanske han är

• blåbär02
    MissBakpulver skrev 2012-03-13 02:02:27 följande:

Per Morberg är en riktigt kock.Han utbildade sig till kock vid Kristinebergs hotell och restaurangskola och har jobbat på bland annat Riche, Café Opera, Club Alexandra och Tullgarns värdshus. Men en mupp kanske han är

I know, men hon som kom tvåa förra året, Jenny sa att han ändå inte är en riktig kock som de andra två, för att hon inte vann.. =S haha.
  • mrsIce

Haha, jag kan inte hjälpa det, men jag tycker det är så skoj att Marco alltid misslyckas när han ska laga italienskt

Svar på tråden Sveriges mästerkock