Sveriges mästerkock
Varför har inte den här tråden startats??
Serien började ju i måndags!!
Redan fått någon favorit?
Varför har inte den här tråden startats??
Serien började ju i måndags!!
Redan fått någon favorit?
Jag tycker inte riktigt om Marco jag... Tycker han verkar tro att han är bäst, och sen tycker jag inte han ser bra ut. Hans kommentar om bajstårta var rätt kul dock
nä, har fortfarande ingen favorit, men gillar många!
Det här programmet är överraskande bra! Jag som inte gillar matlagningsprogram egentligen.
Jag tycker att... vad heter hon... valkyrian som Morberg kallade henne... 35 år och mörkt lockigt hår, får mycket beröm, vinner typ alla tävlingar... jag tycker hon gör den mest spännande maten! MEN jag gillar henne inte för hon sa att hon "älskar sex" i ett tidigare program och sådant säger man inte inför hela Sverige om man inte är sjuk i huvudet. Vad vill man få fram med det?
Sen tycker jag att den blonda tjejen grinar för mycket. Minns inte namnet på henne heller.
Sen den där läkarstudenten gör så konstiga val hela tiden. Som att han går emot auktoriteterna bara av ren princip istället för att göra som de säger och därmed få godare mat.
Kul program i alla fall och jag vill också smaka deras mat!
Hon är ju ungefär som Ingrid som va med förra året! (hette hon så??) hon grät också mycket. Fast jag gillar Josefina ändå, tycker hon ser så söt ut...som lille skutt
Bäst ikväll: "Bajstårta"
Sämst ikväll: Han med vinet var lite äcklig att kolla på när han lagade risotton, han slabbade med händerna och hade sig. Gillar inte sånt, tänker bara på svett-smak i maten då.
(Kommer att tänka på en äcklig kock jag jobbade med en gång, han svettades så SJUKT mycket. (Han var dessutom en äcklig jävel som gillade att ge kommentarer om kropparna hos oss servitriser. Och han var lat, otrevlig och nog världens sämsta kock.) Men när jag såg hur det droppade svett från hans panna ner i en köttgryta han höll på att tillreda fick jag nog och gick först och spydde lite, sen till chefen och berättade allt om denna person. Han fick sparken. )
I övrigt har jag fortfarande Marco som favorit, men även den där Mattias verkar vara riktigt bra!
Mannerström är för övrigt så jäkla bra, är helt kär i honom!
Är det nån som förstår varför juryn satt och mumlade till varandra när de bedömde risotton? De tävlande var väl inte ens i rummet? Vi hade jättesvårt att höra vad de sa...
Kul att inte Marco åkte ut, han hade väl aldrig kommit över det om han hade åkt ut pga en risotto ;)
Favoritar med ajfånen ;)
Idag blir det tydligen stresstest med kött. Undrar just hur många blackouter vi får se den här gången? 
Har jättesvårt för sigrid, vet inte varför dock. Hejar på läkarstudenten iaf :)