• tingeling08

Sveriges mästerkock

Varför har inte den här tråden startats??
    Serien började ju i måndags!!

Redan fått någon favorit? 

• Svar på tråden Sveriges mästerkock
  • blåbär02
    Skabetti skrev 2012-01-25 20:21:54 följande:
    Har jättesvårt för sigrid, vet inte varför dock. Hejar på läkarstudenten iaf :)

Jag med! Vet inte heller varför, men jag bara har det..!
  • Callina
    blåbär02 skrev 2012-01-25 21:31:56 följande:
    Jag med! Vet inte heller varför, men jag bara har det..!
    Sigrid är väl hon med sexet? Hon har något lite galet i blicken tycker jag..  som om hon kan bli riktigt tokig och då menar jag inte på ett positivt sätt :)
  • bondmoran punkt nu

Jag GILLAR Sigrid! Hon är precis sådan som vi svenskar inte tycker att man får vara... haha.

Jag tycker hon är härlig!! Hon är vacker, duktig, har självförtroende och vågar vara sig själv. Me Like!!

Söderkisen gillar jag också, minns inte vad han heter nu, men jag tror att han är genuint duktig på att laga mat helt enkelt. Han kan nog komma en bra bit på vägen.

/Bondmoran 

En überklantig, nagellacksknarkande Bondmora. Farlig kombo!! www.bondmoran.nu Välkommen in. Om du vågar...
  • La Lola
    rebmetpes skrev 2012-02-15 20:55:11 följande:
    smakar dom ur samma gryta allihop? eller vad tror ni?

Ja det gjorde de säkert.
    *mamma till Alma (maj 2000) och Hedda (mars 2009)*
  • La Lola
    bondmoran punkt nu skrev 2012-02-10 21:21:39 följande:
    Jag GILLAR Sigrid! Hon är precis sådan som vi svenskar inte tycker att man får vara... haha.

Jag tycker hon är härlig!! Hon är vacker, duktig, har självförtroende och vågar vara sig själv. Me Like!!

Söderkisen gillar jag också, minns inte vad han heter nu, men jag tror att han är genuint duktig på att laga mat helt enkelt. Han kan nog komma en bra bit på vägen.

/Bondmoran 
    Jag älskar henne! Hon är ju bäst!
    *mamma till Alma (maj 2000) och Hedda (mars 2009)*
  • blåbär02

Stackars Urban som fick smaka på allas dregel ;) haha.

Synd att Per fick lämna, men i det laget var det hans tur. 

• MoaElis
    rebmetpes skrev 2012-02-15 20:55:11 följande:
    smakar dom ur samma gryta allihop? eller vad tror ni?

Det är väl klart, inter gör dom varsin gryta till dom ;)
  • missypissy

Härligt avsnitt, tycker att Mattias bara blir bättre och bättre! Sigrid och Urban börjar också komma upp som nya favoriter.

Har irriterat mig lite på Mirjams barnsliga röst innan, men efter att ha läst alla hatinlägg mot henne som poppar upp på Twitter (där hon t.e.x kallas för äcklig och fitta) så blir jag bara så jävla äcklad av människor och nu hoppas en liten del av mig att hon vinner hela skiten. Inte för att jag tycker hon är bäst utan bara för att verkligen täppa igen truten på alla hatare.

Svar på tråden Sveriges mästerkock